Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Debaki Behera

Abstract

3  

Debaki Behera

Abstract

ଅନ୍ଧାର ର କଥା

ଅନ୍ଧାର ର କଥା

1 min
234



ଅତୀତକୁ ହାତଠାରି

କେଇଥର ପରଖି ନେଇଛି

ନିଜ ଆଉ ପର

ପର ଆଉ ନିଜ ।

ସମସ୍ତେ ବି ବେଖାପ ଲାଗନ୍ତି ଏ ସଂସାରରେ,

ବେଳେ ବେଳେ ଏମିତି ହୁଏ

ଗୋଡ଼ତଳର ମାଟି ଖସିଯାଏ

ବିନା ଭୂମିକମ୍ପରେ,

କେଉଁ ଆଦିମ କାଳରୁ

ରହିଯାଇଛି ବିଡମ୍ବନା,

ନିଜ ଛାଇ ବି

ନିଜକୁ ଡର ଲାଗେ,

ଶବ୍ଦମୟ ଏ ସଂସାର ଭିତରେ,

ରଥ ଚକ ତଳେ କେଇବାର

ଦଳି ଚକଟିବାକୁ ହୁଏ

ସମୟର ସ୍ୱର ସବୁ

ବେସୁରା ଲାଗେ

ଆଖିତଳେ l



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract