Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Romance

3  

Hrushikesh Satpathy

Romance

ତୁମେ ମୋ କବିତା ବର୍ଣ୍ଣାଢ୍ୟ ବନିତା

ତୁମେ ମୋ କବିତା ବର୍ଣ୍ଣାଢ୍ୟ ବନିତା

1 min
463


ପ୍ରୀତି କହିବି କି   ଗୀତି ଗଳ୍ପଗୁଚ୍ଛ

       ସ୍ମୃତି ଶୁଭସ୍ମିତା

       ବାଗ୍ମୀ ବଉଳ ।


ତୁମେ ମୋ' କବିତା ବର୍ଣ୍ଣାଢ୍ୟ ବନିତା

      ରୂପେ ନିରୁପମା

       ଗୁଣ ଅତୁଳ ।।


ବନ୍ଧୁ ଭାବିବି ନା  ବାନ୍ଧବୀ ଭାବିବି

      ପ୍ରଭାତ ପୀୟୂଷ

      ଋତୁର ରାଣୀ ।


ଋତୁରେ ଋତୁରେ ସଂଭ୍ରମ ରୀତିରେ

      ଆଙ୍କି ଦେଇଯାଅ

      କଳ୍ପ କାହାଣୀ ।।


କଳ୍ପକାହାଣୀରେ ମୋ' କାବ୍ୟକିନ୍ନର

      ସ୍ବର୍ଗୀୟ ସ୍ବପ୍ନକୁ

      ଚେତନା ଦିଏ ।


ଚିତ୍ରକଳ୍ପ ଦେଇ  ରୂପକଳ୍ପ ନେଇ

      ବାସ୍ତବ ଦୁନିଆ

      ସଙ୍ଗୀତ ଗାଏ ।।


ସୀମାହୀନ ତୁମ ବନ୍ଧୁ ରଙ୍ଗଶାଳା

     ମୋ' କାବ୍ୟ ଦେଉଳ

       ସିଦ୍ଧ ସାରଥି ।


ଶବ୍ଦହୀନ ସିନା, ଶବ୍ଦରେ ଶବ୍ଦରେ

      ନିଜ ଅଜାଣତେ

      ସାଜେ ସୁକାନ୍ତି ।।


ଦୂରେ ଦୂରେ ଥାଇ ପାଖରେ ବାସୁଛ,

      ତୁମ ସୁରଭିରେ

      ପଳାଶ ବାସେ ।


ମୃଦୁ ମୃଦୁ ତୁମ   ସୁର ମୂର୍ଚ୍ଚନାରେ

      ମରୁ ଇଲାକାରେ

      ମଳୟ ହସେ ।।


ବିଶ୍ୱ ଭାରତୀ ବି ନମ୍ରତା ପଣରେ

      ନଇଁ ଥମିଯାଏ

      ତୁମରି ଆଗେ ।


ମହୁ ଠୁ ମଧୁର   ବଚନ ତୁମର

     ସୁମନ ଶ୍ରଦ୍ଧାରେ

     ସୁରଭି ମାଗେ ।।


ଛଳନା ଶିଖିନା,ନାହିଁ ପ୍ରତାରଣା

     ବରଂ ପ୍ରତାରିତ

      ଥରକୁ ଥର ।


ସେଇଥିପାଇଁ ଗୋ ଦୁନିଆକୁ ଡର

     ତଥାପି ଦୁନିଆ

      କର ନିଜର ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance