Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Smruti Sephali Meher

Tragedy

3  

Smruti Sephali Meher

Tragedy

ତୁମ ବିନା

ତୁମ ବିନା

1 min
171


ଝରଣାର ପ୍ରତ୍ୟେକଟି ବିନ୍ଦୁ ସହ 

ନିଜକୁ ଯୋଡିବାକୁ ଇଚ୍ଛା ହୁଏ 

ଯେତେବେଳେ ତୋ ଓଠରେ

ଯାଦୁଗରୀ ହସଟିଏ ଫୁଟିଯାଏ ।


ଅନ୍ୟମନସ୍କତା ଆଡ଼କୁ 

ହାତ ବଢାଇବା ଆଗରୁ 

ପୁଣି ଥରେ ଫେରିବାକୁ ହୁଏ

ତୋ ଚେହେରାର ଦୁନିଆକୁ ।


ତୁ ବାରମ୍ବାର ରୋକିବାକୁ ଚେଷ୍ଟାକରୁ 

ହେଲେ ଆଖି ଦୁଇଟି ଖାଲି

ତୋତେ ଦେଖିବା ପାଇଁ

ବିକଳେ ଚାହିଁ ରହିଥାଏ ।


ଅଭିମାନ କରି ରୁସି ଯାଉ

ମୁହଁ ଫେରାଇ ନଉ ପଛକୁ

ମନେ ମନେ ଖୁବ୍ କାନ୍ଦୁ

ଯନ୍ତ୍ରଣା ସବୁକୁ ଲୁଚାଇ ଦେଇ ।


ଆଖିର ଧାର ଧାର ଲୁହକୁ

ହାତରେ ପୋଛୁ ପୋଛୁ

ମୁଁ ଧରିବାକୁ ଚାହେଁ

ତୋର ଅଶ୍ରୁ ଯୋଡ଼ା ହାତକୁ ।


ସେଇ ଲୁହ ସବୁକୁ 

ସାଉଁଟି ଆଣି ଶାମୁକାରେ

ଗଢି ଦିଅନ୍ତି ତୋ ପାଇଁ 

ମୁକ୍ତା ର ଘର ମୋ ପ୍ରେମରେ ।


ତୋ ଛାତିରେ ମୁଣ୍ତକୁ ଆଉଜି

କେତେ କରନ୍ତି ରାଗିବାର ଅଭିନୟ

ବାରମ୍ବାର ପଚାରନ୍ତି ତୋତେ

ମୋ ବିନା ବଞ୍ଚିପାରିବୁ କି କହ ?

କହ ପ୍ରିୟ ମୋ ବିନା ବଞ୍ଚିପାରିବୁ କି କହ ?


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy