Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lokanath Rath

Action Classics Inspirational

3.5  

Lokanath Rath

Action Classics Inspirational

ଟିକିଏ ଆଲୋକ

ଟିକିଏ ଆଲୋକ

1 min
150



ଅମା ଅନ୍ଧାରରେ ଡୁବିଛି ଏହି ଦୁନିଆ 

ବ୍ୟାକୁଳତା ଆଜି ଜଗିଛି ସଭିଙ୍କ ମନରେ, 

ଖୋଜନ୍ତି ସବୁ ଏବେ ମୁକ୍ତିର ମାର୍ଗ 

ମୁକୁଳିବାକୁ ଏହି ଯାତନାରୁ ଟିକିଏ ଆଲୋକରେ|


ସଭିଏଁ ଧାଆନ୍ତି ସ୍ପଷ୍ଟ ଦିବାଲୋକରେ ସତ 

ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ତାଙ୍କ ଲକ୍ଷ୍ୟ ପଥ, 

ସୂର୍ଯ୍ୟର ରଶ୍ମି ହେଲେ ବି ପ୍ରଖର 

ମିଳେନି ସେହି ଟିକିଏ ଆଲୋକ ସତ |


ଯେବେ ଥକି ଯାଏ ବଳିଷ୍ଠ ବପୁ 

ଅସ୍ତଗାମୀ ସୂର୍ଯ୍ୟ ସୂଚନା ଦିଅଇ ରାତ୍ରିର, 

ବସି ବସି ମନ ରାତ୍ରିର ଅନ୍ଧକାରେ 

ଆଶାରେ ଅପେକ୍ଷା କରେ ଟିକିଏ ଆଲୋକର |


ଦିବସର ସେହି ରୌଦ୍ରର ଭୀଷଣ ପ୍ରକୋପ

ବଢାଏ ଏହି ଦୁନିଆର ଅମା ଅନ୍ଧାରକୁ, 

ସଂଧ୍ୟାର ଆଗମନ ସିଂଚଇ ଶୀତଳ ନିର 

ପ୍ରେରିତ କରେ ଟିକିଏ ଆଲୋକ ଖୋଜିବାକୁ |


ସେହି ଆଶା ଆଉ ପ୍ରେରଣା କହେ 

ଧର୍ମ ଆଉ ବିଶ୍ୱାସର ଲାଠି ଧରିବାକୁ, 

ବାଟ କଢାଇବ ସିଏ ଅମା ଅନ୍ଧାରରୁ 

ସହାୟ ହେବ ଟିକିଏ ଆଲୋକ ପାଇବାକୁ |



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action