Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sudeshna Pradhan

Action Inspirational Children

3  

Sudeshna Pradhan

Action Inspirational Children

ତାରିଖ

ତାରିଖ

1 min
185


ରୂପଗୁଣ ତାର ନୁହେଁରେ ଭିନ୍ନ,          

ଗୋଟିଏ ନମ୍ବର ଗୋଟିଏ ଦିନ,        

ସବୁଥିରେ ସେହି ସାତ ଦିବସ,          

ତିରିଶ ହୋଇଲେ ପୂରଇ ମାସ ।

          

ରବି, ସୋମ ଆଉ ମଙ୍ଗଳବାର,           

ବୁଧ, ଗୁରୁ, ଶୁକ୍ର, ଶନି ଚକର,          

ମାସସାରା ପୁଣି ଅଟେ ତିରିଶ,           

ଏକା ଫେବୃଆରୀ ଅଠେଈଶ ।

          

ଯେବେ ଆସେ ପୁଣି ଅଧିବରଷ,         

ଫେବୃଆରୀ ହୁଏ ଅଣତିରିଶ,            

ପୁଣି ଚାରିମାସ ଏକତିରିଶ,            

365ଦିନେ ପୂରଇ ବରଷ ।

           

ସବୁଦିନେ ଯେଣୁ ଘୁରୁଛି ମହୀ,              

ତାରିଖ ଫେରୁଛି ଚକର ହୋଇ,         

ତିରିଶ ତାରିଖେ ପୂରଇ ମାସ,           

ବାରଟି ମାସରେ ହୁଏ ବରଷ ।

         

ପ୍ରତିବର୍ଷ ସେହି ତାରିଖ ଦିନ,           

ପାଳନ୍ତି କେତେଯେ ପୂଜାପାର୍ବଣ,      

 ତିଥିବାର ହୋଇଥିଲେବି ଭିନ୍ନ,           

ତାରିଖ ଜାଗ୍ରତ କରଇ ମନ ।

         

ତାରିଖରେ ଆଜି ସଂସାର ଚାଲେ,        

ତାରିଖ ପୂରିଲେ ଦରମା ମିଳେ,          

ତାରିଖ ସୂଚାଏ ଜନମଦିନ,              

ପୁଣି ପାଳୁଥାଏ ତିରୋଧାନ ।

           

ତାରିଖ କରାଏ ରାଜା ଓ ମନ୍ତ୍ରୀ,         

ତାରିଖକୁ ଦେଖି ଚଳଇ ଯନ୍ତ୍ରୀ,          

ତାରିଖ ଲେଖାଇ ବାରଟି ମାସ,      

ପୁନରାବୃତ୍ତିରେ ନୂଆବରଷ ।

           

ତାରିଖ ସୂଚାଏ ଛୁଟିଦିବସ,              

ପୁଣି ଲେଖିନିଏ କର୍ମଦିବସ,            

କେବେ ପୂଜା ଆଉ ପାର୍ବଣ ନୀତି,     

ସାରାଦୁନିଆଁର ସମୟ ସ୍ଥିତି ।

           

ସବୁରି ଜୀବନ ଚାଲେ ତା ମତେ,         

ସବୁରି କରମ ଲେଖା ତା ହାତେ,         

ସତରେ ତାରିଖ ଅଟେ ମହାନ,        

ତାସାଥିରେ ମିଶି କରିବା କାମ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action