Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Devipriya Das

Tragedy Action

2  

Devipriya Das

Tragedy Action

ସରକାରଙ୍କୁ ଚିଠି

ସରକାରଙ୍କୁ ଚିଠି

1 min
18


ହେ ନବୀନ ସରକାର 

ତମକୁ ମୋର ହୃଦୟରୁ ନମସ୍କାର।

ତମ ପାଖକୁ ଏହି ମୋର ଚିଠି

ରାଜ୍ୟ ବାସିଙ୍କ ପାଇଁ

ତମେ କରୁଛ ଭାରି ପରିଶ୍ରମ।

ଏ କୋରୋନା ର ଦାଉରୁ

ରକ୍ଷା କରିବା ପାଇଁ ତମେ

କରୁଛ ବିଭିନ୍ନ ଯୋଜନା ମାନ।

କିପରି ଖଟିଖିଆ ହରେଇ

ଥିବା ଚାକିରି ପାଇଁ

ନ ମରୁ ଭୋକ ଉପାସରେ

ସେଥିପାଇଁ ତମେ ଆଗରୁ

ଦେଲ ସେମାନଙ୍କୁ ୩ମାସର ଭତା

ପୁଣି ରାନ୍ଧିବା ପାଇଁ ଡାଲି ଚାଉଳ।

ପଠେଇଲ ପୁଣି ଆକାଉଣ୍ଟ କୁ

କାଳିଆ ଯୋଜନାର ଟଙ୍କା

ତେଣୁ ଖଟିଖିଆ ଆଉ କିଛି

ହେଲା ନାହିଁ ଅସୁବିଧା।

ହେଲେ ଏ ଲୋକ ଡାଉନ୍ ପାଇଁ

ସବୁ ଦୋକାନ ବଜାର ସହ

ହୋଟେଲ ଓ ଢ଼ାବା ହୋଇଛି ବନ୍ଦ

ସେଥିପାଇଁ କେତେ ନୀରିହ

ଜୀବଜନ୍ତୁ ଖାଇବାକୁ ନପାଇ

ମରୁଛନ୍ତି ଅକାଳରେ

ତେଣୁ ମୁଁ ଏତିକି ବିନତି

ଏହି ଚିଠି ମାଧ୍ୟମ ରେ

ହେ ଓଡ଼ିଶାର ପ୍ରାଣକର୍ତ୍ତା ଏ

ବୁଲା ଜୀବଜନ୍ତୁ ଙ୍କ ପାଇଁ

କରନ୍ତ ଯଦି ତମେ

କିଛି ଯୋଜନା ପ୍ରାଣ

ଵଞ୍ଚି ଯାଆନ୍ତା ଏ ନିିିରୀହ ପ୍ରାଣୀ ମାନଙ୍କର।

ଏତିକି ବିନତି କଲି ଏହି ଚିଠିରେ

ଇତି ତମର ଜଣେ ବଡ଼ ପ୍ରଶଂସକ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy