Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jharana Rout

Tragedy

4  

Jharana Rout

Tragedy

ମାୟାବିନୀ

ମାୟାବିନୀ

1 min
325


   

   ଏମିତି ଜାଲରେ  ସେ ଛନ୍ଦିଣ ଦିଅନ୍ତି 

      କିଏ ସେ ବା ପାରିବ ଜାଣି

   ନିଜ ସ୍ୱାର୍ଥ ପାଁଇ ଅନ୍ୟ ସାଥେ ଖେଳନ୍ତି

      କେମିତିକା ମଣିଷ ସେହି ।


    ମିଠା ମିଠା କଥା ଏମିତି ସେ କୁହଇ

       ମନକୁ ନିଅଇ ସେ କିଣି

    ମନରେ ତାର ବିଷ ଉପରେ ସେ ହସଇ

       କିଏ ସେ ବା ପାରିବ ଜାଣି ।


     ବିଶ୍ୱାସରେ ସେ ଏତେ ଜହର ଭରଇ

       ଅନ୍ୟ ସାଥିରେ ସେ ଖେଳଇ

     ଛଳନା ମୟୀ ଗୋ ଏମିତି ନୀରୀଟିଏ

       ଅନ୍ୟ ପାଁଇ ଗାତ ଖୋଳଇ ।

 

      ମାୟାବିନୀ ସିଏ ମନ ମୋହିନୀ ରୂପ

        ତା ଉପରେ ଭରଷା ନାହିଁ

      କାହାକୁ ଜାଳିବ କାହାକୁ ସେ ମାରିବ

        ଦୟା ବୋଲି ସେ ଜାଣି ନାହିଁ ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy