Jharana Rout

Others

4  

Jharana Rout

Others

ନୀରବତା

ନୀରବତା

1 min
6


        

  

    ତୁମ ନୀରବତା  ବେଶୀ କଷ୍ଟ ଦିଏ 

       ହୃଦୟ ପାରେନି ସହି 

     ତୁମ ଓଠେ ହସ ଦେଖିବାକୁ ମୁହିଁ 

       ସବୁ ଦୁଃଖ ଯାଏ ଭୁଲି  ||

    

      ତୁମେ ହସିଦେଲେ  ମୋ ଦୁନିଆ ହସେ 

          ତୁମେ ଋଷିଲେ ମୁଁ ରୁଷେ 

       ନୀରବତା ତୁମ   ଦେଖିଦେଲେ ଥରେ 

           ମନ ମୋ ଅଶାନ୍ତ ଲାଗେ ||


       ସବୁ ସହିଯିବି    ତୁମ ପାଇଁ ପ୍ରିୟେ 

           କିଛି ମନେ ଆଶା ନାହିଁ 

        ତୁମ ନୀରବତା   ବଢଇ ଦୁଶ୍ଚିନ୍ତା 

           ଏ ଜୀବନେ ମାନେ ନାହିଁ ||

     

       ଫୁଲ ପରି ତୁମ    କୋମଳ ମୁହଁଟି 

          ଲୁହ ଜମା ମାନେ ନାହିଁ 

        ତୁମ ହସି ଦେଲେ   ସବୁ ପାଇ ଯାଏ 

            ଆଉ କିଛି ଚାହେଁ ନାହିଁ ||

         

        ତୁମ ନୀରବତା   ଅସହାୟ କରାଏ 

           ପାରିବନି ତୁମେ ବୁଝି 

         ତୁମ ବିନା ମୋର  ଏହି ହୃଦୟଟି 

            ଅହରହ ଜଳୁଥାଇ ||

     

    

          

         

         


            

           

            

          

            

      

     


Rate this content
Log in