Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Tapan Kumar Swain

Children

4  

Tapan Kumar Swain

Children

ସଞ୍ଜ ପରେ ଆସେ ରାତି

ସଞ୍ଜ ପରେ ଆସେ ରାତି

2 mins
350


ସଞ୍ଜ ନଇଁ ଗଲେ ରାତିଟିଏ ଆସେ

ଅନ୍ଧାର ବିରାଜେ ଧରାରେ,

ଅପସରି ଯାଏ ସୁରୁଜ ଆଲୁଅ

ଆକାଶ ହସଇ ତରାରେ ।


ପକ୍ଷୀ କଳରବ ଥମିଯାଏ ଧୀରେ

ଦୂର ଆକାଶର ବୁକୁରେ,

ଜହ୍ନ ଆଲୁଅରେ ମୁହଁ ଦେଖେ ବସି

ଆକାଶଟା ନଈ ମୁକୁରେ ।


କି ସୁନ୍ଦର ଆହା ଜହ୍ନ ହସିଦେଲେ

ବୁଣିହୋଇ ପଡେ ଜୋଛନା,

କଢି ମାନଙ୍କର ବଡ ହେବା ଲାଗି

ମନରେ ନଥାଏ ଶୋଚନା ।


ବିଲ ବେଣାପାଟେ ଶୁଭୁଥାଏ ଦୂରେ

ଶୃଗାଳ ମାନଙ୍କ ସଙ୍ଗୀତ,

ଗାଆଁ ଜନପଥ ଶୋଇବାକୁ ନିଦେ

ଦୂରୁ କରୁଥାଏ ଇଙ୍ଗିତ ।


ନିରିଜନ ରାତି ବଢୁଥାଏ ଧିରେ

ଚପଳ କିଶୋରୀ ପରିକା ,

ଯେମିତି ବଢ଼ନ୍ତି ଲତାମାନେ ସବୁ

ପାଦ ଥାପି ଥିରି ଥିରିକା।


ରାତି ସରମରେ ମୁହଁକୁ ଲୁଚାଏ

ଆଲୁଅକୁ ଦେଖି ଯେମିତି,

ନବବଧୂ ଟିଏ ମୁହଁକୁ ଲୁଚାଏ

ଝରକା ଫାଙ୍କରେ ସେମିତି ।


ଦିବସ ଶେଷରେ ସଞ୍ଜ ଆସିଥାଏ

ସଂଜ ପରେ ଆସେ ରାତି,

ଏଇ ନିୟମରେ ଯୁଗ ପରେ ଯୁଗ

ଚାଲୁ ଥିବ ସଦା ନିତି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children