Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ଅନିଲ କୁମାର ଲେଙ୍କା

Tragedy Inspirational

4  

ଅନିଲ କୁମାର ଲେଙ୍କା

Tragedy Inspirational

ସମୟ

ସମୟ

1 min
187


ଏବେ ଧୀର ମନ୍ଥର ଗତିରେ

ସରି ସରି ଯାଉଛି ବୟସ,

ଆଉ ସମୟର ପରିଧି ଭିତରେ 

ପ୍ରତି ମୁହୂର୍ତ୍ତରେ ଜୀବନ ଭିତରକୁ

ଲମ୍ୱି ଆସୁଛି ଅବଶୋଷର ତାଲିକା ,

ଆଉ ତାରି ମାୟାରେ

ମୋ ଦେହ ମନରେ ଭରିଛି

ଭୟ ଜୁଡୂବୁଡ କୋହ,

ମୋ ଆଡ଼କୁ ନିବିଡ଼ ଭାବରେ

ଜଡେଇ ଆସି ମତେ 

କରୁଛନ୍ତି କ୍ଷତ ବିକ୍ଷତ !


ଆଜି ଇଛା ହେଉଛି

ଅଙ୍କା ବଙ୍କା ଜୀବନ ରାସ୍ତାରେ

ମନରେ ଅଦମ୍ୟ ପିପାସା ଭରି

ହାତମୁଠାରେ ଧରି ରଖିବାକୁ-

ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁର ସପ୍ତ ତରଙ୍ଗକୁ

ଜହ୍ନ ଆଲୁଅର ଜୋଛନାକୁ

ରସାଳ ତରୁରେ କୋଇଲିର ପଞ୍ଚମକୁ

ଶ୍ରାବଣୀର ବାରିଧାରାକୁ

ଫଗୁଣର ଅବିର ରଙ୍କୁକୁ 

ଆହୁରି ଅନେକ ଯାହା ଖାଲି ସ୍ମୃତି !


ଗାଁ ମୁଣ୍ଡର ମଶାଣିରେ ଆଜି

ନିରବତାର ଅକୁହା ଆନନ୍ଦ

ପବନର ଶୀତଳ ପରଶ,

ସତେଜ ଯୌବନର ସବୁ ଟାଣପଣ,

ଅଥଚ ହାତ ମୁଠାରୁ

ଖସି ଖସି ଆସୁଛି

ଆଶା ଆକାଂକ୍ଷାର ସରୁବାଲି ସବୁ !


ସମୟର ଅବୟବରେ

ବର୍ଷ, ମାସ, ପକ୍ଷ, ସପ୍ତାହ, 

ଦିନ, ଘଣ୍ଟା, ମିନିଟ୍ ପୁଣି ସେକେଣ୍ଡ

ସବୁ ଯେମିତି ମତେ ବନ୍ଦୀ କରିଛନ୍ତି 

ଆଉ ମୁଁ ହୋଇ ଯାଇଛି

ପରିକଳ୍ପିତ ପୁରୁଷ,

ଆଶା ଆଉ ପ୍ରତ୍ୟାଶାର

ନିରାଶ, ନିବିଡ, ନିବୁଜ କୋଠୀରେ !!


Rate this content
Log in