Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nirupama Dehuri

Abstract

4  

Nirupama Dehuri

Abstract

ସମୟ'

ସମୟ'

1 min
368


ବିଚିତ୍ର ଏ ସମୟ 

      କାହା କୁ କେଉଁଠି ପହଞ୍ଚାଇ ଦିଏ

      ଆକାଶର ଅଙ୍ଗନରେ 

      କେବେ ସତେଜ ଜହ୍ନ ରାତି ତ

      କେବେ ଘନ ବାଦଲ ଛାଇ ଯାଏ  ।


 ସମ୍ପର୍କ ର ସୂତା ଖିଅରେ

       ଅନନ୍ତରୁ ଭରିଯାଏ

       ଅତୀତର ସ୍ମୃତି ଫରୁଆରୁ

       ବୀଣାର ଝଙ୍କାର ତୋଳେ

       ରାଗିଣୀ ବେସୁରା ମନେହୁଏ।


ବିଶ୍ବ ରାଜଦାଣ୍ଡେ

       ପ୍ରେମ ବିରହିଣୀ ରାଇ

       କଳଙ୍କିନୀ ସାଜେ

       ସାବିତ୍ରୀ ବୈଧବ୍ଯର

       ଯନ୍ତ୍ରଣା ପାଏ

       ସୀତା ଦୋଚାରୁଣୀ ହୁଏ ।


ସମସ୍ୟା ଘେରାରେ ଜୀବନ

        କୂଳ କିନାରା ନ ପାଏ

        ରକ୍ତରେ ବିଷ ଭରିଯାଏ

        ମମତା ରେ ଅବିଶ୍ବାସର

        ପରଦା ପଡେ

        ମଣିଷ ଜାନୁଆର ପାଲଟେ।


ନିଜ ଔରସୁ ଜନ୍ମିତ କନ୍ୟା

      ପିତାକୁ ଭୟ କରେ

      ପାଟିରେ ପଙ୍କିଳ ଜୀବନ

      ଦେଢସୁର ଭାତ୍ରୃ ବଧୂ ହରେ

      ଅମାନବିୟ ଅତ୍ୟାଚାର

      ମୂମୂର୍ଶୁ ଜୀବନ ।


କଳିର କରାଳ ଛାୟାରେ 

        ନିଜ ସ୍ବାର୍ଥେ ଅନ୍ଧ ମଣିଷ

        ଅସୁର ପ୍ରବୃତ୍ତି ଜନ୍ମାଏ

        ଦୟା,କ୍ଷମା ସ୍ବପ୍ନ ହୋଇଯାଏ 

        ଛନ୍ଦ କପଟ କାୟା ବିସ୍ତାରେ ।


ହାୟେ ରେ ସମୟ 

      ଜଳ,ସ୍ଥଳ ପାତାଳେ ତୋ ଗତି

      ତୋ ହାତେ ମଣିଷ

      କ୍ରୀଡନକ ଟିଏ

      ହସାଉ କନ୍ଦାଉ

      ପୁଣି ନଚାଉ ଅଦୃଶ୍ୟ ତୋ ଶକ୍ତି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract