Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mr.GAGAN BIHARI NAYAK

Romance Classics Inspirational

3  

Mr.GAGAN BIHARI NAYAK

Romance Classics Inspirational

ସମୟ ନଈର ସୁଅ

ସମୟ ନଈର ସୁଅ

1 min
12K



ଏ ସମୟ ଚାଲିଯିବ

ଦୁଃଖ ସୁଖ ନେଇ ଯିବ

ଅତୀତ ହୋଇ ।

ଧୀରେ ଧୀରେ ବହିଥାଏ

ସମୟ ନଈ

ଏ ସମୟ ଚାଲି ଯିବ 

ରହିବ ନାହିଁ ॥୦॥


ଅୟସର ସମୟଟି

ସୁଖ କେତେ ଦିଏ ଭେଟି

ସୁନେଲୀ ସପନେ ଭରେ

କାଳିମାର ଦୁଃଖ ରାତି ।

ସିଏ ଦିନେ ଚାଲି ଯାଏ-

ସୁଖ ସବୁ ନେଇ ଯାଏ-

ରହେ ନାହିଁ ସୁଖ କେବେ 

ନିଜର ହୋଇ

ଏ ସମୟ ଚାଲିଯିବ 

ରହିବ ନାହିଁ ॥୧॥


ସୁଖ ପରେ ଦୁଃଖ ଆସେ

ଅଶାନ୍ତ ଝଡ ବତାସେ ।

ହସର ଜୁଆରେ ଯେତେ

ଭଟ୍ଟା ସବୁ ଭରି ଦିଏ ।

ପୂନେଇଁ ପରେ ଉଆଁସେ

ଯେମିତି କାଳିମା ଗ୍ରାସେ

ରହେନା ସେ କେବେ

ଦିନେ ଯାଏ ଦୂରେଇ

ଏ ସମୟ ଚାଲିଯିବ 

ରହିବ ନାହିଁ ॥୨॥


ଫକୀର ହୁଏ ଅମୀର

ଅମୀର ହୁଏ ଫକୀର

ରାଜା ହୁଏ ପ୍ରଜା କେବେ

ପ୍ରଜା ହୁଏ ରାଜା ଭବେ ।

ସମୟର ଦାନ ଇଏ 

କାନ୍ଦି କାନ୍ଦି ହସେ କିଏ

ହସି ହସି କାନ୍ଦି ଥାଏ

ଅଭାଗା ହୋଇ

ଏ ସମୟ ଛାଲି ଯିବ 

ରହିବ ନାହିଁ ।।୩॥


ନିଦ ଛୁଇଁ ପାରେ ନାହିଁ 

ଗରିବର ଆଖି ଦୁଇ ।

ଭୋକେ ଆତ୍ମା ଜଳୁଥାଏ

ଅଦେଖା ଦହନ ଛୁଈ ।

ଧନ ମନ ନେଇ ସାଥେ

କେ' ପଡେ ସୁଖେ ଘୁମେଇଁ

ସମୟ ସାରିବା ପାଇଁ

ସମୟର ଦାନ ଏଇ

ଏ ସମୟ ଚାଲିଯିବ 

ରହିବ ନାହିଁ॥୪॥


ସମୟର ଉପହାର 

ଆଖି ଲୁହ ଦୁଇଧାର

ସୁଖରେ ଆନନ୍ଦ ଝର 

ଦୁଃଖରେ ଝରା ପତର

ଜୀବନ ମରୂରେ ବହେ

ଛୋଟ ଏକ ନଈ ହୋଇ

ଆନନ୍ଦ ବିଷାଦେ ସେତ

ବହିଯାଏ କୂଳ ଖାଇ

ଏ ସମୟ ଚାଲିଯିବ 

ରହିବ ନାହିଁ ॥୫॥




Rate this content
Log in