Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarojini Mishra

Abstract

3  

Sarojini Mishra

Abstract

ସ୍ମୃତିର ସନ୍ଧ୍ୟା

ସ୍ମୃତିର ସନ୍ଧ୍ୟା

1 min
248


ନାରିକେଳ ଗଛ ପତର ଫାଙ୍କରେ

ଅସ୍ତ ସୂର୍ଯ୍ୟର ଲାଲିମା

ସବୁଜ ପାଚେରୀ ଘେରରେ ମୋ ଗାଁ

ଲାଗୁଥିଲା ମନୋହରା ।


ଗୋଧୂଳି ବେଳାକୁ ମୁଖରିତ କରି

ଗାଇଗୋଠ ଫେରେ ଘରେ

ଗୋପଳ ପୁଅର କାନ୍ଧରେ ବାହୁଙ୍ଗୀ

ତାଳପତ୍ର ଛତା ହାତେ ।


ତୁଳସୀ ଚଉରା ସଞ୍ଜ ବତୀ ଜଳା

ଭକତି ଭାବ ନିଆରା

ଗୃହ ବଧୂ ଶୁଭ ମନାସୁ ଥାଏ ଯେ

ଅରପି ଭକତି ଧାରା ।


ଘରେ ଘରେ ଶୁଭେ ଶୁଭ ଶଙ୍ଖ ନାଦ

ଶିଶୁ ଫେରଇ ତା ଘରେ

ହାତ ଗୋଡ଼ ଧୋଇ ସ୍ୱଇଚ୍ଛାରେ ବସେ

ପ୍ରାର୍ଥନା ପାଇଁ ଭକ୍ତିରେ ।


ଗାଁ ମନ୍ଦିରରେ ଘଣ୍ଟ ଘଣ୍ଟା ଧ୍ଵନୀ

ଶୁଭଇ ଆଳତୀ ଘଣ୍ଟି

ଅନୁପମ ସେଇ ଅନୁଭବ ପରା

ମନ ପବିତ୍ର ଲାଗଇ ।


ମୋ ଗାଁର ସନ୍ଧ୍ୟା ଥିଲା ଅନୁପମ

ଅଭୁଲା ତା ଅନୁଭବ

ତନ ପ୍ରଫୁଲ୍ଲିତ ମନ ଯେ ପବିତ୍ର

ଅକୁହା ତାହାର ସ୍ପର୍ଶ ।


ସମୟ ବିତିଛି ଅତୀତ ହୋଇଛି

ଆପଣାପଣର ଭାବ

ଗାଆଁ ର ସ୍ଵତନ୍ତ୍ର ଗୁଣ ହଜିଅଛି

କିଏ ବା ଖୋଜି ଆଣିବ ।


ସ୍ମୃତି ଫରୁଆରେ ମୋ ଗାଁର ସ୍ମୃତି

ଏବେ ବି ଅଛି ଜୀବନ୍ତ

ଭୁଲି ନାହିଁ କେବେ ଭୁଲିବି ନାହିଁ ମୁଁ

ଅଭୁଲା ସେଇ ପରଶ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract