Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ASHOK KUMAR NAYAK

Romance

4  

ASHOK KUMAR NAYAK

Romance

ସ୍ମୃତି

ସ୍ମୃତି

1 min
266


ସ୍ମୃତି ସେ କଣ୍ଢେଇ ଖେଳ ରାଜରାଣୀ ବାହାଘର,

ଆଉ ସେ ବୋହୁଚୋରି ସବୁ ମୋର ଚତୁଃପାର୍ଶ୍ୱର l


ସବୁକିଛି ଭୁଲି ଯିବି ଭାବିଥିଲି ଭୁଲିଲିନି,

ଶତ ଚେଷ୍ଟା ପରେ ସ୍ମୃତି ଦ୍ରଷ୍ଟା କାହିଁକି କେଜାଣି l


ସ୍କୁଲ ଯିବା ବାଟ ଜାଣି ଛତା ବନ୍ଦ ବର୍ଷା ଭିଜା,

ଓଦା ଦେହ ଦେଖି ସତେ ଲାଜେଇ ହସିବା ମଜା l


ପିଲା ଖେଳ ବୋଲି ନିଜକୁ ବାରମ୍ବାର କହିଲି,

ସେହି ଖେଳେ ଯେମିତି ହସିବା ରାହା ପାଇଲି l


ପଢ଼ା ମିଛ ବାହାନାରେ ପରସ୍ପର ଦୂରେଇବା,

ପ୍ରତି ମୁହୂର୍ତ୍ତେ ପରସ୍ପରକୁ ମନେ ପକାଇବା l


ଲାଗୁଥିଲା ଚପଳାମି ରଖି ଅଧୀର ବୋଲି,

ସେ ଚପଳାମିରେ ନିଜକୁ ହଜାଇ ଚାହୁଁଥିଲି l


ଏଇଟା ପ୍ରେମ ବୋଲି ଏକଥା ହିଁ ଆଜି ଜାଣିଲି,

ଦୁର୍ବିପାକେ ଗୃହବନ୍ଦୀ ହୋଇ ପ୍ରମାଦ ଗଣିଲି l


ଏ ଗୃହବନ୍ଦୀ ନିକଟ କରିଲା ଆମ୍ଭ ଦୁହିଁଙ୍କୁ,

ଭୁଲି ପାରିଲୁନି ଆମ୍ଭେ ଦୀର୍ଘଦିନର ସ୍ମୃତିକୁ l


ନୂଆ ନାଆଁ ଦେଇଗଲା ପ୍ରେମର ବିରହ ବୋଲି,

ତୋର ଆଉ ମୋର ସେଇ ବାଲିଘର ସ୍ମୃତି  l



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance