Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ashok Kumar Nayak

Inspirational

3  

Ashok Kumar Nayak

Inspirational

ମୋ ଦେଶ

ମୋ ଦେଶ

1 min
119


ସୁନାର ମୋ ଦେଶ ଏ ଭାରତ ବର୍ଷ

ଭରେ ସବୁ ଜୀବନେ ଆନନ୍ଦ ହର୍ଷ l


ଏ ମାଟି ପବନେ ଜନମିଛି ମୁହିଁ

ଏହି ମୋ ପବିତ୍ର ଯେ ଭାରତ ଭୂଇଁ l


ସୁନାର ଫସଲ ଏ ମାଟିରେ ହୁଏ

ଧର୍ମ ଧ୍ବଜା ଏଠି ନିତି ଉଡୁଥାଏ l


ସବୁ ତୀର୍ଥକ୍ଷେତ୍ର ଏଠି ରହିଅଛି

କେତେ ପୂଣ୍ୟ ନଦୀ ବହି ଯାଉଅଛି l


ହିମାଳୟ ଯା' ମୁକୁଟେ ଶୋଭାପାଏ

ସାଗର ନିତି ଯା' ଚରଣକୁ ଧୂଏ l


ବୀର ଯବାନ ଯା' ପ୍ରହରୀ ହୁଅନ୍ତି

ଜୀବନକୁ ବାଜି ଦେଶକୁ ଲଢ଼ନ୍ତି l


ମୋ ଦେଶର ମାଟି ଚନ୍ଦନ ସୁବାସ

ବିତରୀ କରୁଛି ଜନମନ ବଶ l


ଜଳଧାରା ଯା'ର ଅମୃତ ବାଣ୍ଟୁଛି

ସମୀରଣେ ଚିର ମଳୟ ବହୁଛି l


ଜାତି ଧର୍ମ ଭେଦ ନାହିଁ ମୋ ଦେଶରେ

ଏକତା ରଜ୍ଜୁରେ ବନ୍ଧା ସଭିଏଁରେ l


ଅନେକ ଫୁଲର ମାଳ ଯେ ସଭିଏଁ

ମୋ ଦେଶ ଭାରତ ସତେ ମାଆଟିଏ l


ତ୍ରିରଙ୍ଗl ପତାକା ଦେଶେ ଉଡୁଅଛି

ଶାନ୍ତି, ମୈତ୍ରୀ ପ୍ରଗତି କଥା କହୁଛି  l


ମୋ ଭାଷା ସଂସ୍କୃତି ମୁଁ ଗର୍ବ କରୁଛି

ମୋ ଦେଶ ପାଇଁ ମୁଁ ସମର୍ପିତ ଅଛି l


ଜାତି ଧର୍ମ ଭେଦ ନାହିଁ ମୋ ଦେଶରେ

ଏକତା ରଜ୍ଜୁରେ ବନ୍ଧା ସଭିଏଁରେ  l 



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational