Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ashok Kumar Nayak

Others

4  

Ashok Kumar Nayak

Others

ସ୍ୱାଧୀନତା

ସ୍ୱାଧୀନତା

1 min
290


ଭାରତମୁକ୍ତ ଆମ ଦେଶ ସ୍ୱାଧୀନ

ଗାଏ ଭାରତର ଜୟ 

ସତ୍ୟ ଓ ଅହିଂସା ଅସ୍ତ୍ର ଆଣିଦିଏ

ଭାରତ ଦେଶ ବିଜୟ l


ଲହରିତ ପଡ଼େ ତ୍ରିରଙ୍ଗା ପତାକା

ନୀଳ ଆକାଶ ଛାତିରେ 

ଜାତୀୟ ସଙ୍ଗୀତେ ସ୍ୱାଧୀନତା ମାନ

ଭେଦଭାବ ହିଁ ଭୁଲିରେ l


ଦେଶପ୍ରେମ ଭାବ ଜାଗ୍ରତେ ଚେଇଁଲେ

ମୋ ପ୍ରିୟ ଭାରତବାସୀ 

ସ୍ୱାଧୀନତା ଦିବସେ ଝୁମନ୍ତି ସେମାନେ

ହୃଦେ ହୃଦେ ଧରି ଖୁସି l


ମଥାନତେ ଦୁଷ୍ଟ ଗୋରା ସରକାର

ଆମ ଦେଶ ହିଁ ସ୍ୱାଧୀନ 

ଜାତି ଧର୍ମ ବର୍ଣ୍ଣ ନିର୍ବିଶେଷେ ଆଜି

ଭାରତେ ଐକ୍ୟ ମହାନ l


ଛାଡ଼ିଗଲେ ଦେଶକୁ ଇଂରେଜ ଜାତି 

ହୋଇ ପରା ଭୟଭୀତ 

ସ୍ୱାଧୀନତା ସଂଗ୍ରାମ ଜୟ ଜୟ ଧ୍ୱନି

ସ୍ୱାଧୀନ ଦିବସ ନେତ ଜାତି l 


ଚିର ଶାଶ୍ୱତ ହିଁ ସବୁଜ ସୁନ୍ଦର

ଆମ ଏ ଭାରତ ଭୂଇଁ 

ଭିନ୍ନତା ଏଇଠି ଛିନ୍ନ ହୋଇଅଛି

ଆମ ସ୍ୱାଧୀନତା ପାଇଁ l


ଗାନ୍ଧୀ ଜବାହର ନେତାଜୀ ରାଜେନ୍ଦ୍ର

ଜନ ସହଯୋଗ ନେଇ 

ବିଦେଶୀ ଶାସନ ହଟାଇଲେ ଦେଶୁ

ଆମ ସ୍ୱାଧୀନତା ପାଇଁ l


ପାଇଥିଲା ସତ ସ୍ୱାଧୀନତା ଏଠି

ମହତ ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟ ନେଇ 

ଧର୍ଷିତ ହୁଅଇ ନାରୀଟିଏ ଆଜି

କୁତ୍ସିତ ମଣିଷ ପାଇଁ l


ପ୍ରକୃତ ମହତ ସ୍ୱାଧୀନତା ଇଏ

ଆଜି ବୁଝିବ କି ଛାର ନର 

ଏକାକୀ ଅବନା ନାରୀଟିଏ ଆଜି

ତା' ପଥେ ହେବ କି ପାର l


ପ୍ରଶ୍ନବାଚୀ ଆଜି ସ୍ୱାଧୀନତା ଏଠି

ବିତିଛି ଏ ବହୁ ବରଷ 

ଶାସନ ହୋଇଛି ଶୋଷଣର ଵଶ

ଲେଖି ନୂଆ ଇତିହାସ l


ଆମ ଦେଶ ଜାତି ଗର୍ବ ଗୌରବର

ଏ ସ୍ୱାଧୀନତା ଦିବସ 

ଭାରତ ବର୍ଷର ଜାତୀୟ ଉତ୍ସବ

ଖୁସିରେ ପାଳିବା ଆସ l


ସ୍ୱାଧୀନତା ଜନ୍ମଗତ ଅଧିକାର

କେହି କରିବେନି ଦୂର 

ସ୍ୱାଧୀନତା ଜାତି ଅମୂଲ୍ୟ ସମ୍ପଦ

ପାଳନେ ସୁରକ୍ଷା ତାର l


ଦେଶ ସ୍ୱାଧୀନତା ବଜାୟ ରଖିବା

ଅଟେ ସଭିଙ୍କ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ 

ଦେଶ ଅଖଣ୍ଡତା ବିଭିନ୍ନତା ମଧ୍ୟେ

ଏକତା ରାଷ୍ଟ୍ର ସମ୍ଭାବ୍ୟ l 



Rate this content
Log in