Ambuja Mohanty

Romance Others

3  

Ambuja Mohanty

Romance Others

ଶୁଆଇ ଦିଏନି ସ୍ମୃତି !

ଶୁଆଇ ଦିଏନି ସ୍ମୃତି !

1 min
244



ମନେ ଅଛି ପ୍ରିୟ     ସେହି ପରିଚୟ

କେତେ ସପନ ସମ୍ଭାର ,

ସେହି ସମୁଦ୍ରର         ବେଳାଭୂମିପର

କେତେ ସ୍ମୃତି ମିଳନର । (୧)

ସମୁଦ୍ର ଲହଡି           ପରା ଉଠି ପଡି

ଆମ ମନେ କେତେ ଭାବ ,

କେତେ ଉଠିଆସେ  ଶୀତଳ ପରଶେ

କେତେ ଚିନ୍ତା ଅଭିନବ ! (୨)

ଜାଗୁ ଥିଲା ସିନା       ଆଶା ଉଦ୍ଦିପନା

ପ୍ରଣୟ ବିଶ୍ୱାସ ନେଇ ,

ଖେଳରେ ବି ମାତି  ଦୁହେଁ ତ ସେମିତି

ହଜୁଥିଲେ ରହି ରହି ! (୩)

ସ୍ମୃତି ପଟରେ ମୋ     ଚିତ୍ର ସେହି ତୁମ

ମନରେ ରହିଛି ପ୍ରିୟ ,

ଆମ ଭୁଲ କାହିଁ       କି ଔଚିତ୍ୟ ନାହିଁ

ଡରେ କି କେବେ ପ୍ରଣୟ ? (୪)

ନୀତି ନିୟମର          ଘେର ପରିସର

ମାନି ବାନ୍ଧି ହୋଇ ଗଲ ,

ଆଜନମ ପାଇଁ          ବୀରହିଣୀ ମୁହିଁ

କିମ୍ପା ବଞ୍ଚା ଶବ କଲ ? (୫)

ମୋହର ଭରସା         ଭାଙ୍ଗିଲ ସହସା

ପ୍ରେମରେ ଲେଖିଲ ଇତି ,

ଆଖିର ଲୁହରେ      ରାତି ବି ଜାଗରେ

ଶୁଆଇ ଦିଏନି ସ୍ମୃତି ! (୬)

କିଛି ପଥ ଚାଲି      ଥିଲି ପ୍ରେମେ ବୋଲି

କ୍ଷତାକ୍ତ ନିଶ୍ଚୟ ହେଲି ,

ଲେଖନୀ ଉଠାଇ   ସେ ପ୍ରଣୟେ ଗାଇ

ତଥାପି ମର୍ଯ୍ୟାଦା ଦେଲି ! (୭)

ରହିଛ କିପରି      ତୁମେ ମୋତେ ଛାଡି

ହୃଦେ କି ନାହିଁ ଆଘାତ ,

ନିଷ୍ଠୁର ସମାଜ      ଆମ ପ୍ରେମେ ଆଜ

ଆଣିଦେଲା ଝଞ୍ଜାବାତ ।(୮)

ଥାଇ ମୋ ଠୁ ଦୂର       ନ ରହି ଅସ୍ଥିର

ସୁଖରେ ରହିଛ ଯେବେ ,

ସେ ସୁଖକୁ କାହିଁ    ତୁଟାଇବି ମୁହିଁ

ପ୍ରେମେ ମୋ ନିଷ୍ଠା କି ତେବେ ? (୯)

ପ୍ରେମର ତାଡନା   ହେଉ ମୋ ଗହଣା

ହେଉ ଏ ଭାବର ଧନ ,

ଏହିଠି ମୁଁ ସୁଖି  ମୋ ପ୍ରେମକୁ ଲେଖି

ଗଢେ କବିତା ମୋ ମନ ! (୧୦)


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance