Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Aishwarya Mishra

Abstract Romance

3  

Aishwarya Mishra

Abstract Romance

ଶ୍ରୀ ରାଧେ

ଶ୍ରୀ ରାଧେ

1 min
177


ହେ ରାଧେ !

ହୋଇପାରେ ମୁଁ

ପୁରୁଷପଣରେ ପୂର୍ଣ୍ଣମୟ ପ୍ରବାଦ ପୁରୁଷ ;

କିନ୍ତୁ ,

ତୁମେ ମୋର ପ୍ରେମ-ଭକ୍ତିର

ନୀଳାଭ ସ୍ଵାକ୍ଷର ।


ମାନୁଛି ମୁଁ ନଟବର

ରହସ୍ୟ ସ୍ବରୂପେ ନିରାକାର,

କିନ୍ତୁ ;

ତୁମେ ଅତି ସହଜରେ

ଭେଦ କରିପାର

ମୋ ଭିତରର ରହସ୍ୟମୟ ସତ୍ତା ।


ଆସ୍ଵାଦନ କରିପାର

ମୋ ଅନ୍ତଃକରଣରେ ,

ନିତ୍ୟ ପ୍ରବହମାନ ପ୍ରେମମୟ ଫଲଗୁର

ଆନନ୍ଦପ୍ରଦାୟୀ ଅମୃତ ରସ ।


ତୁମ ବିନା ଶୂନ୍ୟ ଶୂନ୍ୟ ଲାଗେ

କୃଷ୍ଣର କୃଷ୍ଣମୟ ଭାବ ,

ହୋଇପାରେ ମୁଁ ;

ପରମ କାରୁଣିକ ଆଦିପୁରୁଷ

କିନ୍ତୁ ତୁମେ ଯେ ମୋର

ସର୍ବଶକ୍ତିମୟୀ ପ୍ରକୃତି ।


ଥରେ କୁହ ତ

ପ୍ରକୃତି ବିନା ପୁରୁଷର

ସ୍ଥିତି କ'ଣ ସମ୍ଭବ !

ମୁଁ ହେଲେ ରହସ୍ୟ

ତୁମେ ମୋ ସମ୍ମୋହନ ,

ମୁଁ ଆତ୍ମା ହେଲେ

ତୁମେ ମୋର ଚେତନ ।


ହେ ରାଧେ !

ତୁମ ପ୍ରେମରେ

ଏ କୃଷ୍ଣ ଆଜି ଆତ୍ମ-ବିସ୍ମୃତ

ମୋର ପ୍ରତିଟି ନିଃଶ୍ଵାସରେ

କେବଳ ରାଧାମୟ ଭାବ ,

ତୁମେ ମୋ ଆତ୍ମ-ଚେତନର

ପୂର୍ଣ୍ଣମୟ ପ୍ରାରବ୍ଧ ,

ତୁମ ଶୁଭ୍ର ବିମଳ ଭକ୍ତିରସରେ

ମୋହିତ ଏ ମୋହନ ।


ହେ ରାଧେ !

ଜାବୁଡ଼ି ଧର ମୋତେ

ତୁମ ପବିତ୍ର ବାହୁ ବନ୍ଧନରେ ,

ରାଧା-ରାଧା ନାମେ

ଗାଇଉଠୁ ବଂଶୀ ।


ତୁମ ଐଶ୍ୱର୍ଯ୍ଯମୟ ପୂର୍ଣ୍ଣତାର ସ୍ପର୍ଶରେ

ପରିପୂର୍ଣ୍ଣ ହୋଇଉଠୁ

ଏ କୃଷ୍ଣର ମନ-ଦେହ ଓ ପ୍ରାଣ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract