Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Satyanarayan Sahoo

Abstract Action Classics

3  

Satyanarayan Sahoo

Abstract Action Classics

ଶିଶିର ବିନ୍ଦୁ

ଶିଶିର ବିନ୍ଦୁ

1 min
168



ଶିଶିର ବିନ୍ଦୁର ଶୋଭା - ସିନ୍ଧୁ

 ଲାଗେ କି ମନ ଲୋଭ।

ହେମ ମୟୁଖେ ଝରା ଯେ ଦେଖେ

ଆହା କି ଦିବ୍ୟ ଶୋଭା ।

ବର୍ଦ୍ଧନ କରେ ମନକୁ ହରେ

ପ୍ରକୃତି ଲୀଳା ନୃତ୍ୟ

ଦିଶେ ସୁଷମ କି ମନୋରମ 

ଶିଶିର ବିନ୍ଦୁ ଦୃଶ୍ୟ ।

ଶୀତ ସକାଳେ ପତର କୋଳେ

ହୁଅଇ ଢଳ ଢଳ

କି କମନିୟ ତୁହିନ ଚୟ

ହେମ - ମୟୁଖେ ଖେଳ ।

ରଚଇ ରଙ୍ଗେ କୁସୁମ ଅଙ୍ଗେ

ମୋତି ମାଣିକ ତୁଲ୍ୟ

ସେ ଝଲମଲ ହୋଇ ଚଞ୍ଚଳ

ସ୍ପଷ୍ଟୀକ ପରି ଶୁଭ୍ର ।

ପ୍ରତ୍ୟୁଷ କାଳେ ଉଜ୍ବଳେ ଝଳେ

ଖରା ବଢ଼ିବା ସହ

ସହସା ଧୀରେ ଧୀରେ ତରଳେ

ଦେଖାଇ ଚାରୁ ହାସ ।

ରାତିରେ ଜହ୍ନ ଜ୍ୟୋସ୍ନା ପ୍ଲାବନ

ଧାରେ ଶିଶିର ବିନ୍ଦୁ 

ଫୁଲ ଫଳରେ , ଲଟା ବୁଦାରେ

ଶସ୍ୟ କ୍ଷେତରେ ମଧୁ ।

ଝରାରେ ଭିଜି ଯାଇଛି ସିଝି

ସତେ କି ଏଇ ଧରା 

ଶୀତ କାଳରେ ଶୋଭା ସମ୍ଭାରେ

ଲାଗଇ ମନୋହର। ।

ନଈ ବାଲିରେ ପଡ଼ି ସେ ଧରେ

କେଡେ ସୁରମ୍ୟ କାନ୍ତି

ଯାର ଦର୍ଶନେ ଭାବୁକ ମନେ

ଝରଇ ଦିବ୍ୟ ଶାନ୍ତି ।

ପୁଷ୍କରିଣୀରେ ପଦ୍ମ ଫୁଲରେ

ପଡ଼ି ଶିଶିର ବିନ୍ଦୁ 

ଦୃଶ୍ୟ ଅତ୍ୟନ୍ତ ରୁଚି କେମନ୍ତ

ବିଭାର ଭାର ମଧୁ ।

ବୋଳା ସ୍ବପ୍ନରେ ବିଭୋର କରେ

ଦର୍ଶକ ଜନ ମନ

ସୁଦିବ୍ୟ ରସ ଘେନି ହରଷ

ପୁଲକି ଉଠେ ପ୍ରାଣ ।

ନିତ୍ୟ ଜଡିତ ରାତ୍ରେ ପତିତ 

ପବନ ଆଘାତରେ 

ପତର କୋଳେ ହଲି , ମଧୁରେ

ସେ କେତେ ଲୀଳା କରେ !!!!


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract