Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Madhu mita

Classics Inspirational

4  

Madhu mita

Classics Inspirational

ଶ୍ୱାନର ସ୍ବପ୍ନ

ଶ୍ୱାନର ସ୍ବପ୍ନ

1 min
360


ମୁନିବ ଡାକରେ ରଡ଼ି ପକାଏ

ମୁନିବ ଖୁସିରେ ଲାଞ୍ଜ ହଲାଏ

ଡାକିଲେ ଥରୁଟେ ଦଉଡି ଆସେ

ପାଖରେ ଲାଞ୍ଜକୁ ଜାକି ସେ ବସେ ।


ଦେଖିନି କେବେ ସେ ତା ପରିବାର

ମା ଅଛି କି ନ ଅଛି ତାହାର

ହେତୁ ହେଲା ଦିନୁ ମୁନିବ ପାଖରେ

ରହିଛି ସେ ଯାହା ଦେଖେ ଆଖିରେ ।


ମୁନିବ କହିଲେ ସେ ଦି ଗୋଡ ଉଠାଇ

ଚାଲେ ନାନା ଭଙ୍ଗୀ ସବୁ ଦେଖେଇ

ଆସିଲେ ମୂନିବ ଗାଡ଼ିରେ ଘରକୁ

ଦୌଡ଼ି ଯାଏ ସେ ଯେ ଦ୍ଵାର ପାଖକୁ ।


ଶ୍ୱାନ ଜନ୍ମ ସିନା ସ୍ଵପ୍ନ ସେ ଦେଖେ

ସପନେ କେବଳ ଏତିକି ଦେଖେ

ମୁନିବ ତାହାର ଭାଗ୍ୟ ବିଧାତା

ତା ଈଶ୍ୱର ତାର ସେ ମୁକ୍ତିଦାତା ।


ଭାତ ରୁଟି କିମ୍ବା ପଲାଉ ମାଂସ

ମୁନିବ ଦେଲେ ସେ ପାଏ ସନ୍ତୋଷ

ମୁନିବ ଭୁଲ ଯେ କରିବ ନାହିଁ

ତା ଜୀବନ ବିତେ ମୁନିବ ପାଇଁ ।


ବଞ୍ଚିଥିଲା ଯାଏଁ ସେବା କରିବ

କାହାକୁ ଘରକୁ ପୁରେଇ ନ ଦେବ

ଜଗିଥିବ ଦ୍ଵାର ଭୁକିବ ସଦା

ଅଚିହ୍ନା ଆସିଲେ ଦେଖି ସର୍ବଦା ।


ଜାଣେନି ସେ ଆଉ କାହାକୁ ଆଉ

ମୁନିବ ଶ୍ୱାନର ଦେବତା ଥାଉ

ପରିବାରରେ ସଦା ଆନନ୍ଦେ ଥାଇ

ଏତିକି ସ୍ବପ୍ନ ସେ ଶ୍ଵାନ ଦେଖଇ ।


ଜୀବ ହେଲେ ମଧ୍ୟ ତା ପ୍ରାଣ ଅଛି

ତା ଆଖିରେ ବି ସ୍ଵପ୍ନ ରହିଛି

ବିଶ୍ଵସ୍ତ ସେ ବଡ ଏ ଦୁନିଆରେ

ତା ଠାରୁ ନିଜର ଆଉ କିଏରେ ।

କ୍ରମଶଃ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics