Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

KRUTIBAS NAYAK

Classics Inspirational Others

3  

KRUTIBAS NAYAK

Classics Inspirational Others

କଥା କହିବା କେମିତି

କଥା କହିବା କେମିତି

1 min
184



ମାଆଙ୍କ ସହିତ ହୃଦୟର କଥା କହୁଥିବା ମନଖୋଲି,

ବାପାଙ୍କ ସହିତ ସମ୍ମାନର ସହ କଥାକହି ଯିବାଚାଲି ।


ପତି-ପତ୍ନୀ ମିଶି ସତ୍ୟ ଆଳାପ କରିବେନି କେବେହେଲେ,

ଭାଇଙ୍କ ସହିତ ହୃଦୟ ମିଶିବ ବିଚାର ବିମର୍ଷ କଲେ ।


ଭଉଣୀ ସହିତ ଶ୍ରଦ୍ଧାପୂର୍ଣ୍ଣ କଥା ସ୍ନେହ ରଖିଥିବ ମନେ,

ଶିଶୁଙ୍କୁ ପାଇଲେ ଉତ୍ସାହର ବାଣୀ ଭରିଦେବା ତାଙ୍କ କାନେ ।


ସଂପର୍କୀୟ ସହ ସୁଖ-ଦୁଃଖ ବାଣ୍ଟି ହସିହସି ହେବାକଥା,

ସାଙ୍ଗ-ସାଥୀ ସହ କଥା ହେବାବେଳେ ଗମ୍ଭୀର ହୋଇ ରହିବା ।


କର୍ମଚାରୀ ସହ ସୌଜନ୍ୟତା ରଖି କଥାହେବା ବେଳେବେଳେ,

ଗୁରୁ-ଗୁରୁଜନ ସଂଗେ କଥା ହେବାବେଳେ ମଥା ନଇଁଥିବ ତଳେ । 


ଗ୍ରାହକ ସହିତ ପୂର୍ବ ପରିଚିତ ପରି କଥା ହେଉଥିବା,

ରାଜନୀତି ଲୋକ ସହିତ ଭେଟିଲେ ସାବଧାନେ କଥାହେବା । 


କଥା କହୁକହୁ ନିଜେ ହସିବାନି ହସୁ ସେ ଶୁଣିବା ଲୋକ,

କଥାରେ କଥାରେ ଅକୁହା କଥାକୁ କହିଲେ ପଛରେ ଦୁଃଖ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics