Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

KRUTIBAS NAYAK

Classics Inspirational Others

3  

KRUTIBAS NAYAK

Classics Inspirational Others

ମଣିଷ

ମଣିଷ

1 min
183



ଏଇ ସଂସାରରେ ଜୀବ ଭରିଛନ୍ତି ସେଥିରେ ଅଳପ ଲୋକ,

ଲୋକଙ୍କ ମଧ୍ୟରୁ ମଣିଷ ପଣରେ ଗଣା ନୁହନ୍ତି ଅନେକ ।


କୁକୁର ଛୁଆଟି ବଡ଼ ହେଇଗଲେ ବଳେହୁଏ ସେ କୁକୁର,

କାଉ, ସାପଛୁଆ ବଡ଼ହେଲେ କାଉ-ସାପହୁଏ ନାମ ତା'ର ।


ମଣିଷ ଛୁଆଟି ବଡ଼ହେଲେ ନିଜେ ହୋଇପାରେନା ମଣିଷ,

ତା'ପାଇଁ ଅନେକ ଲୋକ ଲାଗିରହି କରନ୍ତି କେତେ ପ୍ରୟାସ ।


ତଥାପି ଅନେକ କହନ୍ତି-ପୁଅଟା ମଣିଷ ହୋଇଲା ନାହିଁ,

ଆଉ କେତେଜଣ ପଶୁଠାରୁ ହୀନ ରହିଛନ୍ତି ଖାଲି ଖାଇ ।


ପର ଉପକାର ମଣିଷର ଧର୍ମ ଦୟା କ୍ଷମା ତା'ର ଗୁଣ,

ତ୍ୟାଗ ସେବା ପୁଣି ବିବେକ ବଳରେ କରୁଥାଏ ସିଏ କାମ । 


ମଣିଷ ଭିତରୁ ଶ୍ରେଷ୍ଠହେଲେ ଜଣେ ହୁଏ ସେ ମହାପୁରୁଷ,

ପୁଣ୍ୟାତ୍ମା ମହାତ୍ମା ଗଣନାୟକ ଯେ ବଢ଼ାନ୍ତି ଜାତିର ଯଶ । 


#ସିଧାକଥା-୪୪



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics