Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

KRUTIBAS NAYAK

Classics Inspirational Others

3  

KRUTIBAS NAYAK

Classics Inspirational Others

ନମ୍ବର

ନମ୍ବର

1 min
208


ସିଧାକଥା-୨୮


ନମ୍ବର ନମ୍ବର କେତେ ନମ୍ବରକୁ ମନରେ ରଖିବି ଭାଇ ?

ଘରର ନମ୍ବର ଜୋତାର ନମ୍ବର ମୂଳରୁ ମୋ ମନେନାହିଁ ।


ଆଧାର ନମ୍ବର ଭୋଟର ନମ୍ବର ପାନ ନମ୍ବର ଅଛି,

ଫୋନ ନମ୍ବର ବ୍ୟାଙ୍କ ନମ୍ବର ମନେ ରହୁନାହିଁ କିଛି ।


ଗାଡ଼ିର ନମ୍ବର ବ୍ଳାଉଜ ନମ୍ବର ଦୋକାନୀ ରଖିଛି ମନେ, 

ଟିଭିର ଚାର୍ଜ କାର୍ଡ଼ ନମ୍ବର କମ୍ପାନୀ ପିଲାଟା ଜାଣେ ।


ଟଙ୍କା ଉଠେଇବା ଖାତାର ନମ୍ବର ମେନେଜର ଦିଏ ଲେଖି,

ପିନ ନମ୍ବର ଲେଖିବାକୁ ମନା ତାକୁ ଟିପେ ଖାତା ଦେଖି ।


ଗ୍ୟାସ ନମ୍ବର ଭୁଲିଯାଇ ଥରେ ହଟହଟା ହେଇଥିଲି,

ବିଜୁଳି ବାଲାଙ୍କ ଗ୍ରାହକ ନମ୍ବର ମିଟରରେ ଲେଖିଦେଲି ।


ମାସ ନ ପୂରୁଣୁ ପାଣିବାଲା ଆସି ବିଲ ନମ୍ବର ମାଗେ,

ଖାତା ନ ମିଳିଲେ ମନେ ନ ପଡ଼ିଲେ ଘରଣୀ ଉପରେ ରାଗେ ।


ରାତି ପାହିବାଠୁଁ ଶୋଇବା ଯାଏ ମୁଁ ନମ୍ବର ମୁଖସ୍ଥ କରେ,

ଅସଲ ବେଳକୁ ମନେ ପଡ଼େନାହିଁ ନମ୍ବରକୁ ଭାରି ଡରେ ।





Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics