Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

KRUTIBAS NAYAK

Classics Inspirational Others

3  

KRUTIBAS NAYAK

Classics Inspirational Others

ଅହଂକାର-ସ୍ଵାର୍ଥପର

ଅହଂକାର-ସ୍ଵାର୍ଥପର

1 min
155


#ସିଧାକଥା-୩୬


ବେଇମାନ ବୋଲି କାହାକୁ ସହିବକି ଦେହ କା'ର ?

ଯେତେ ଚୋରୀ କରୁ ଡକାୟତି କରୁ, ତାକୁ କୁହିବାନି ଚୋର ।


ଚାକିରି କରି ଯେ ଚାକର ହେଇଛି କହିବ ନାହିଁ ଚାକର,

ନିଜକୁ ସେ ପରା ଭାବେ ଜନତାଙ୍କ ପାଇଁ ଦ୍ଵିତୀୟ ଈଶ୍ଵର ।


ମୂର୍ଖ ବୋଲି ତାକୁ କହିବନି ଗଣ୍ଡ-ମୂର୍ଖ ହୋଇଥିବ ଯିଏ,

ବୋକା ଅଳସୁଆ କହିଲେ ରାଗିବ ଅସଲ ବୋକାଟି ସିଏ ।


ଲାଞ୍ଚୁଆ କହିଲେ ନେତା ଅଫିସର ମନଦୁଃଖ କରିଦେବେ,

ମିଛୁଆ କହିଲେ ଠକ-ତାଉଟର ଖାଇ ମୁହଁ ପୋଛିଦେବେ ।


ଗୁଣ୍ଡା କହିବନି ଭେଣ୍ଡା ହେଇଥିଲେ ମେଣ୍ଢାପରି ରଡ଼ିଦେଇ, 

ହୁଣ୍ଡାପରି ଶଣ୍ଢା ମୋଡ଼ିଦେବେ ସିଏ ନାଲିଆ ଆଖି ଦେଖେଇ ।


ପାଗଳା ବାଇଆ କହିବନି କେବେ ଦେଖି ନିଶାଖୋର ଲୋକ,

ଅଶ୍ଳିଳ ଗାଳିରେ ଆମକୁ ତୁମକୁ କରିଦେବେ ଟିକିପୋକ ।


ଆଖି ପାଟି କାନ ବୁଜି ରଖିଦେଲେ ହେବା ଆମେ ସ୍ଵାର୍ଥପର,

ଆମେ ଏ' ଦେଶର ଏ'ଦେଶ ଆମର ତୁଚ୍ଛାହେବ ଅହଂକାର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics