ସେପାରିର ମନ୍ଦିରରେତୁ କଣ ମନାସିବୁ ସେପାରିର ମନ୍ଦିରରେତୁ କଣ ମନାସିବୁ
ସମ୍ପର୍କ - ପ୍ରିୟା ଓ ମୋର ସମ୍ପର୍କ - ପ୍ରିୟା ଓ ମୋର
ଫଗୁଣ ଚିଠି ଫଗୁଣ ଚିଠି
Untitled Untitled
ବସନ୍ତ ଆସିଛି ବସନ୍ତ ଆସିଛି
ବାପରାଣ ଢିଙ୍କିଗିଳ ବାପରାଣ ଢିଙ୍କିଗିଳ