Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

KRUTIBAS NAYAK

Classics Inspirational

3  

KRUTIBAS NAYAK

Classics Inspirational

ବୀମା ଏଜେଣ୍ଟ

ବୀମା ଏଜେଣ୍ଟ

1 min
185


ସିଧାକଥା-୧୭


ବୀମା କମ୍ପାନୀର ଏଜେଣ୍ଟ ଜାଲରେ ପଡ଼ିବାକୁ ଭାରି ଡର ,

ମନ୍ତ୍ର ଜାଣନ୍ତି ସେ କେଡ଼େ କଉଶଳେ କରିନେବେ ଆପଣାର । 


କହିବେ ସେମାନେ ତୁମପାଇଁ ଆମେ, ସେବାର ସୁଯୋଗ ଦିଅ,

ବିପଦେ ଆପଦେ ଆମେ ଠିଆ ହେବୁ ପଲିସଟା କରିନିଅ ।


କମିଶନ ଯାହା ମିଳିବ ଆମକୁ ସବୁ ମୁଁ ତୁମକୁ ଦେବି,

କେବଳ ଆମର ଚାକିରି ପାଇଁ ମୁଁ ପଲିସଟା କରିନେବି ।


ବାରବାର ଆସି କବାଟ ବାଡ଼େଇ କେତେ ମିଠାକଥା କହି,

ତ୍ୟାଗର ପ୍ରତୀକ ସେବାନାମ ଧରି ନେଇଯିବେ ମନମୋହି ।


ଅସଲ ବେଳକୁ ଲୁଚିବେ କେଉଁଠି ପାଇବନି ତାଙ୍କୁ ଖୋଜି,

ଆଖିର ଲୁହକୁ ଓଠ ପିଉଥିବ ତାଙ୍କ ନାମ ଭଜିଭଜି ।


ଅଫିସକୁ ଯାଇ ପଚାରି ବୁଝିଲେ କହିବେ ଓଲଟା କଥା ,

ଆଉ ଗୋଟେ ନୂଆ ଯୋଜନା ଆସିଛି ସେଥିରେ ନଥାଏ ଧୋକା ।


ସେଥିରୁ ଗୋଟାଏ ପଲିସ କରନ୍ତୁ ଦୁଃଖ ହେଇଯିବ ଦୂର,

ଯାହା ତ ହେବାର ହେଲାଣି ଛାଡ଼ନ୍ତୁ ଏଠି ଦସ୍ତଖତ କର ।


ଅସହାୟ ହୋଇ ଚାହିଁ ରହିଯିବେ ନଥିବେ ସାହାରା କେହି,

ଯାହା ତ ଯିବାର ଯାଇ ସାରିଲାଣି ଫେରିବେ ବିକଳ ହୋଇ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics