Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

KRUTIBAS NAYAK

Classics Inspirational Others

3  

KRUTIBAS NAYAK

Classics Inspirational Others

ସବୁଅଛି-କିଛିନାହିଁ

ସବୁଅଛି-କିଛିନାହିଁ

1 min
237


#ସିଧାକଥା-୨୬ 


ପଇସା ରହିଛି କାମ ବି ପଡ଼ିଛି ମନ ଖାଲି ଛକପକ,

କାହାକୁ ଭରସା କରିଲେ ସେ ଲୋକ ହେଇଯାଏ ପାଣିଜୋକ ।


କାମପାଇଁ କେବେ ଖୋଜିଲେ କେଉଁଠି ମିଳିବେନି ଆଉ ଲୋକ,

ମଜୁରି ବଢୁଛି ସମୟ କମୁଛି ଲୋକେ ହୋଇଲେଣି ଠକ ।


ଯେତେ ଅରଜିଲେ ପେଟ ପୂରେନାହିଁ ଖାଇଲେ ଆହୁରି ଭୋକ ।

ମୁଠା ମୁଠା ଟଙ୍କା ପାଇଲେ ଲାଗୁଛି ପଇସାଟା ପାନପିକ ।


ତାଙ୍କପାଇଁ ଏବେ ସହର ମଝିରେ ହୋଇଛି ଲେବର ଛକ,

ଗାଆଁ ଗହଳିର ମଜୁରିଆ ପାଇଁ ଦଲାଲ ସାଜନ୍ତି ଟିଙ୍କ ।


ବିଦେଶକୁ ନେଇ ଖଟେଇ ଖଟେଇ ଶେଷରେ ମଗାନ୍ତି ଭିକ,

ସରକାରୀ କଳ ସବୁ ଜାଣି-ଶୁଣି ସାଜିଥାଏ ଅନ୍ଧ-ମୁକ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics