Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଶ୍ଯାମସୁନ୍ଦର କୁମ୍ଭାର

Abstract Horror Inspirational

4.5  

ଶ୍ଯାମସୁନ୍ଦର କୁମ୍ଭାର

Abstract Horror Inspirational

ସବୁଜିମାର ସ୍ବର

ସବୁଜିମାର ସ୍ବର

1 min
385


ମୋର ପାଇଁ ଏହି ଧରଣୀ ରାଣୀଟି          

ଦିଶେ ଏତେ ମନୋହର

ମୋହର ଅଭାବେ ବିବର୍ଣ୍ଣ ବିଦୀର୍ଣ୍ଣ

         ଜରାଜୀର୍ଣ୍ଣ ତା ଶରୀର ।


ମୋର ପାଇଁ ସିନା ସୁମଧୁର ଗୀତ

       ବସନ୍ତେ ଗାଏ କୋକିଳ

ମୋର ପାଇଁ ସିନା ପଞ୍ଚମ ତାନରେ

        ବୀଣା ବଜାଏ ଭ୍ରମର ।


କେତେ ପଶୁ ପକ୍ଷୀ କୀଟ ପତଙ୍ଗାଦି

        ସରିସୃପ ମୋ ଅତିଥି

ମୋହର ଅଭୟ ପଣତର ତଲେ

       ଖୁସିରେ ବାସ କରନ୍ତି ।


ଭୋକିଲାଙ୍କ ପାଇଁ ରଖିଛି ମୁଁ ଖାଦ୍ଯ

          ରୋଗୀଙ୍କ ପାଇଁ ଔଷଧ

ଅମାପ,ଅତୁଳ ଅଟେ ମୋର ଦାନ

      କିଏ କଳନା କରିବ ।


ମୋହର ଖୁସିରେ ଉତ୍ତମ ବରଷା

       ମୁଁ ରାଗିଲେ ଅନାବ୍ରୁଷ୍ଟି

ତା ସହିତ ପ୍ରାକ୍ରୁତିକ ବିପର୍ଯ୍ଯୟ

          କରି ନାଶିପାରେ ସୃଷ୍ଟି ।


ସବୁ ଜାଣିଶୁଣି ମଣିଷ ବାପୁଡ଼ା

           ନିଜ ସ୍ବାର୍ଥେ ହୋଇ ଅନ୍ଧା

ଦୁହିଁଦୁହିଁ କ୍ଷୀର ଖାଇବା ବଦଳେ

          କାଟି ଦେଉଛି ମୋ ପହ୍ନା ।


ଖଣିଜ ପଦାର୍ଥ ଉତ୍ତୋଲନ ଆଉ

          କଳକାରଖାନା ପାଇଁ

ଜଙ୍ଗଲକୁ କାଟି ପଦା କରୁଅଛି

     ଆଗ ପଛ ଚିନ୍ତା ନାହିଁ ।


ସବୁଜିମା ନଷ୍ଟ କରି ଚାଲିଅଛି

        ସମୟ ଆସିବ ଦିନେ

ଅମ୍ଳଜାନ ପାଇଁ ହେବ ହନ୍ତସନ୍ତ

     ବିଶୁଦ୍ଧ ପବନ ବିନେ ।


ପାଣି ଯେଉଁପରି କିଣି ପିଉଅଛ

            ପବନ ଦିନେ କିଣିବ

ସେ ଦିନ ମଣିଷ ମନେ ପକାଇଣ

         କଲା କର୍ମକୁ ନିନ୍ଦିବ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract