Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SAHITYA TARJUMAN

Romance

3  

SAHITYA TARJUMAN

Romance

ସାହିତ୍ୟରେ ରାଜନୀତି

ସାହିତ୍ୟରେ ରାଜନୀତି

1 min
216


ସାହିତ୍ୟରେ  ରାଜନୀତି, ଭଲ ଲାଗୁ ନାହିଁ, 

କବିତାରେ  ଧର୍ମ  ଜାତି,  ଭଲ ଲାଗୁ ନାହିଁ, 

ଭଲ ଲାଗୁ ନାହିଁ ମୋତେ, ଭଲ ଲାଗୁ ନାହିଁ, 

ଦୁନିଆର  ରୀତିନୀତି,   ଭଲ  ଲାଗୁ  ନାହିଁ ।


ତୁ  ସୁନ୍ଦର   ଫୁଲଟିଏ,   ଭ୍ରମର   ମୁଁ  ସାଜି, 

ନିବେଦନ  କରୁଛି  ମୁଁ,  ଗୀତ  ଗାଇ  ଆଜି, 

ତୋ  ବିନା ଏ ଦିନ ରାତି,  ଭଲ ଲାଗୁ ନାହିଁ ।


କେହି ନ ଶୁଣିଲେ ମୋତେ, ଖାଲି ତୁ ଶୁଣିନେ, 

କେହି ନ ବୁଝିଲେ ମୋତେ,  ଖାଲି ତୁ ବୁଝିନେ, 

ସଂସାର  କୁ  ପ୍ରେମ  ପ୍ରୀତି,  ଭଲ  ଲାଗୁ ନାହିଁ ।


"ଜୀବନ ଗୀତ" କବିତା,  ଲେଖୁଛି  ତୋ ପାଇଁ, 

ହେଲା  ସେ  ଜଗତଜିତା,  ଦେଖୁଛି ତୋ ପାଇଁ, 

ବିରହରେ  ଯଶ  ଖ୍ୟାତି,    ଭଲ  ଲାଗୁ  ନାହିଁ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance