Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pinku Ranbida

Comedy

4  

Pinku Ranbida

Comedy

ସାବିତ୍ରୀ ବର୍'ତ

ସାବିତ୍ରୀ ବର୍'ତ

2 mins
179



 ନନୀର୍ ମାଁ- 

ସୁନତ ଗୋ ନନୀର୍ ବା

ଆଉଛେ ପରେ ସାବିତ୍ରୀ ବର୍'ତ

ମୋର୍ ଲାଗି ନୂଆଁ କପ୍'ଟା ଖଡେଁ

ଘିନି ନାଇଁ ଆନିଦେତ । 


ନନୀର୍ ବା-

କାଏଁ ବଏଲୁରେ ମାଏଝି

ଆଏଜ୍ କେନ୍ ଆଡେଁ ସୁରଜ୍ ଉଦ୍'ଲା

ଏନ୍ତା ମନ୍ ଘିନା କଥା କହୁଛୁ ଯେ

ମୋର୍ ଦିଲ୍ ବେହେଲିଗଲା ।


 ନନୀର୍ ମାଁ-

 ସତ୍ କହୁଛେ ତମ୍'କେ

ତମେ ହଁଗୋ ପରେ ମୋର୍ ସତ୍ୟବାନ୍

ତମର୍ ବିନା ଜୀବନ୍ ଛୁଛାଁ ଲାଗ୍'ବା 

ହେଇଯିମି ହିନ୍'ମାନ୍ ।


ବାବୁର୍ ବା- 

ପାସିରି ଦେଲୁନ କାଏଁ

କାଏଲ୍ ରାତିର୍ କଥା ଯେତେସବୁ

ମଦ୍ ଟିକେ ପି'କରି ଆସିଥିଲି ଯେ

ହେତେ କଥା ସୁନାବୁ ।


ନନୀର୍ ମାଁ-

ଛାଡି ଦିଅନ ସେ କଥା

କହେଲା ସୁରେ କହିଦେଲେ କାଏଁନ

ଟୁଣୁ ବାହାରି ପଡ୍'ଲା ଯାଏଁତାଏଁଟା 

ମାଫ୍ କରିଦିଅ ଧନ ।


ବାବୁର୍ ବା-

ଲାଏଜ୍ ଲୁଜୁନା କରି

ଇଜତ୍ ମହତ୍ ଦେସୁ ସବୁ ସାରି

ମଦ୍ ଟିକେ ପିଇ ଘର୍'କେ ଆଏଲା

ବାଢୁନ୍'ଥି ଥିସୁ ମାରି ।


ନନୀର୍ ମାଁ-

 ଯେନ୍'ଟା ଗଲା ଗଲା ତ

ଜୁହାର୍ କରୁଛେ ଗୋଡ୍ ତଲେ ପଡି

ସାବିତ୍ରୀ ବର୍'ତ ଆଉଛେ ପରେ ଗୋ

କେଭେ ଘିନିଦେବ ଶାଢି ।


ବାବୁର୍ ବା-

ଆର ମାସେ ଘିନୁଥିଲୁ

ଦସ୍ ହଜାର୍ ଟଁକା ଦେଇକରି

ଫେର୍ କେନୁ ପଏସା ଆନ୍'ମି କହଁ

ଘିନିଦେମି ଝାଏକରି ।


ନନୀର୍ ମାଁ-

ମୁଇଁ ନାଇଁ ଜାନେ କିଛି

କେନ୍'ତେଇ କରି ଘିନି ଆନିଦେବ

ଯେନ୍'ତେଇ ସେନ୍'ତେଇ ଉଧାର୍ କରି

ମତେ ଶାଢି ଘିନିଦେବ ।


ନନୀର୍ ବା-

ଚର୍'ଚରାବା କହେଲେ

ଦିହିଁ ଭିତର୍'କେ କଥା ଯିବା ଛିଗ୍'ଲି

ସାବିତ୍ରୀ ବର୍'ତ ପାଖ୍'କେ ଆଏଲେ

କଥା କହେସୁ କଏଲି ।


ନନୀର୍ ମାଁ-

ରାଗ୍ କାଏଜେ ହେଉଛ

ମୋର୍ ଧନ ମାଲି ମୋର୍ ସୁନା ଥାଲି

ମୋର୍ ଅନ୍ଧାର୍ ରାତିର୍ ଉକିଆଁ ବତି

ଶାଢି ଆନିଦେବ କାଲି ।


ବାବୁର୍ ବା-

 ମରିଗଲେ ଭଲ୍ ହେତା

କହୁଥିସୁ ଟଏଟ୍'କେ ଫାଡି ଫାଡି

ମଦ୍ ପିଇକରି ଘର୍'କେ ଆଏଲେ

ଦେଖାସୁ କାଏଜେ ବାଡି ।


ନନୀର୍ ମାଁ-

ନାଇଁ ପାରି ହଏ ତମ୍'କେ

ଯେତେ ବୁଝାଲି ଭି ନାଇଁ ବୁଝ୍'ଲ 

ମଦ୍ ପି କରି ନାଇଁ ଆଏବ କହେଲ

ଆର୍ ଅଏତ୍'କା ପିଇଲ ।


ବାବୁର୍ ବା-

ତୋର୍ କଥାକେ ମାନ୍'ଲି

କିରିଆ ଦେଉଛ ମଦ୍ ଛାଡି ଦେମି

ସାବିତ୍ରୀ ବର୍'ତ କଲେ କାଏଁ ହେବା

ଯେଭେ ହେଲେ ତ ମର୍'ମି ।


ନନୀର୍ ମାଁ-

ତମର୍ କଥାକେ ମାନ୍'ଲି

ତମେ ଜାଣା କହେବ ତାଣା କର୍'ମି

ସାବିତ୍ରୀ ବର୍'ତ କଲେ କାଣା ହେବା

ଯଦି ତମ୍'କେ ସୁଧୁରେଇ ନାଇଁ ପାର୍'ମି ।


ବାବୁର୍ ବା-

ହସୀ ଖୁସିରେ ରହେମା

ଆମର୍ ଜୀବନ୍ ଥିବା ଜାକର୍

ଦୁହିଁ ଜଣ ପଟିରଟିକରି ଥିମାବେଲେ

ମରନ୍'କେ କାଏଁ ଡର୍ 

ସାବିତ୍ରୀ ବର୍'ତ କଲେ 

ନାଇଁ ହେଇଯାଆତ୍ କେହିଁ ଅମର୍ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy