Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Pinku Ranbida

Others

3  

Pinku Ranbida

Others

ଆସ ଲଢ୍'ମା

ଆସ ଲଢ୍'ମା

1 min
221


ସୁନ୍ ସୁନ୍ ରେ ତତେ କହୁଛେ

            ଆଏଜ୍ ମୁଇଁ ବୁଝେଇ

ମନ୍ଦିର୍ ମଝ୍'ଜିତ୍ ଲାଗି

            ବହୁତ୍ ମାର୍ ଧର୍ ହେଲ

ଜାତିର୍ ଭିତିରେ ହେଇ ଲଢେଇ ।


କାଏଁଟା ଫାଏଦା ହେଲା

            ତମର୍ ଆଖି ଦେଖ୍'ଲ

ସବୁ ଜାତିର୍ ଲୋକ୍ ମାନେ

           କରୋନା ବେମାର୍ ଠାନୁ

ପଟ୍ ପଟ୍ ହେଇ ମର୍'ଲ ।


କାମ୍ ନାଇଁ ଆଏଲା କିଛି

          ତମର୍ ମନ୍ଦିର୍ ମସ୍'ଜିଦ୍

ସବୁ ପଡିଛେ ବନ୍ଦ୍ ହେଇ

         ତାଳା ବାହାରେ ଝୁଲୁଛେ

କରୋନା ବଢୁଛେ ଜଲ୍'ଦି ।


କଳା ପଟି ଆଖିନୁ ଖୁଲ

          ମୁନୁଷ୍ ଲେଖେ ଘାଏଁ ଦେଖ

ହିନ୍ଦୁ,ମୁସ୍'ଲିମ୍ ଭାଇ,ଭାଇ

            ଭାରତ୍ ଆମର ଦେଶ୍

 ହେ କଥାକେ ମନେ ରଖ ।


ଆସ ଲଢ୍'ମା ଇସ୍କୁଲ୍ ଲାଗି

          ହସ୍ପିଟାଲ୍ ବନାବାର୍ ଲାଗି

ପୋଲିସ୍ ମାନଙ୍କର୍ ଲାଗି

       ଯିଏ ଦିନ୍ ରାଏତ୍ ସେବା କରି 

ମୁନୁଷ୍'କେ ଅଛନ୍ ଯୁଗି ।


ରାମ୍ ଭି ହଅତ୍ ଭଗବାନ୍

          ଅଲ୍ହା ଭି ହଅତ୍ ଭଗବାନ୍

ଯୀଶୁ ଭି ହଅତ୍ ଭଗବାନ୍

          ବୁଦ୍ଧ ଭି ହଅତ୍ ଭଗବାନ୍

ଇ କଥା ମୁନୁଷ୍ ଜାନ୍ ।



Rate this content
Log in