କରୋନା ଆଏଜ୍ ନିକଟତର ଖୋଜିପରିବା ବୁଝେଇ କୁହ ସେ ବିଜ୍ଞ ବୈଜ୍ଞାନିକ ପଛେ ପଶ୍ଚାତାପ କରେ ତୁମକୁ ଏପରି ସବୁ କଥା ପାଇଁ ଦୋଷି କରି ଦେବା ଟା ଉଚିତ ନଥିଲା ହେଲେ ମନକୁ ବୁଝେଇ ଦିଏ ତୁମ ଆଗ ରେ କହିବିନି ତ ଆଉ କାହା ଆଗ ରେ କହିବି ? ତୁମେ ପରା ମୋର ସବୁଠୁ ନିଜର ।

Oriya ବୁଝେଇ Poems