Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pinku Ranbida

Fantasy

4  

Pinku Ranbida

Fantasy

ମୁଁ ବଞ୍ଚିବାକୁ ଚାହୁଁନି

ମୁଁ ବଞ୍ଚିବାକୁ ଚାହୁଁନି

1 min
298


ମୋ ଶରୀରକୁ ଟିକ୍ ଟିକ୍ କରି

କାଟି ଦିଅ, ମତେ ମାରି ଦିଅ

ରକ୍ତ, ମାଂସ ହାଡକୁ ଭାଙ୍ଗି

ମୋ ଜାତିର ପ୍ରମାଣ ପତ୍ର ଖୋଜିନିଅ

ମୁଁ କେମିତି ହେଲି ଛୋଟ ଜାତିର

ସେ ସବୁ ପ୍ରଶ୍ନ,ଉତ୍ତର ପାଇଯିବ ।


ମୁଁ ବଞ୍ଚିବାକୁ ଚାହୁଁନି

ମୋ,ଏହିଁ ଜାତି ଭିକ୍ତିକ ଶରୀରକୁ ନେଇ

ଯଉଠି ମଣିଷ ପଣିଆ ନାହିଁ

ମଣିଷ ମଧ୍ୟରେ ମାନବିକତା ନାହିଁ

ଅଛିତ କେବେଳ ଛୁଆଁ,ଅଛୁଆଁ ଭେଦଭାବ l


କିଏ ଏଠି, ଛୋଟ ଜାତି'ତ 

ଆଉ କିଏ ପୁଣି ବଡ଼ ଜାତି

କେହିଁ ମଣିଷ ନୁହଁନ୍ତି

ସମସ୍ତଙ୍କ ମନରେ ଜାତିପ୍ରଥାର ବିଷ ଭରିରହିଛି

ଏଠି ମଣିଷ,ମଣିଷକୁ ଘୃଣା କରନ୍ତି l


ଏଠି ଈଶ୍ୱରଙ୍କୁ ଛୁଇବା ମନା

ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ଦର୍ଶନ କରିବା ମନା

ମନ୍ଦିର ଭିତରେ ପ୍ରବେଶ ମନା

ଛୋଟ ଜାତିର ମଣିଷ ମାନଙ୍କ ପାଇଁ

ଈଶ୍ୱର ଯେମିତି ନାହାନ୍ତି l


ଛୋଟ ଜାତିରେ ଜନ୍ମ ହେଇ 

ବୋଧେ ମୁଁ ଭୁଲ କରିଛି

ମଣିଷ ସମାଜ ଭିତରେ

ମୁଁ କଳଙ୍କିତ ହୋଇ ଯାଇଛି

କାରଣ ମୁଁ ଜାତିରେ ଛୋଟ ।


ମୋ ଶରିରକୁ ଟିକ୍ ଟିକ୍ କରି

ଶୃଗାଳ ପରି ନୋଚି ଛିନ୍ନ ଭିନ୍ନ କରିଦିଅ

ସେ ଭିତରେ ଜାତିପ୍ରଥା ଖୋଜିବ

ସେ ଭିତରେ ଛୁଆଁ ,ଅଛୁଆଁ ଖୋଜିବ

ବୋଧେ ଆପଣମାନଙ୍କୁ ମିଲିଯିବ

ମୋ ଜାତିର ପ୍ରମାଣ ପତ୍ର ।


ମୁଁ ଏଁ ଜାତି ଭିତ୍ତିକ ଶରୀରକୁ ନେଇ

ଆଉ ବଞ୍ଚିବାକୁ ଚାହୁଁନି..... I 


 



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy