Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Pinku Ranbida

Others

4  

Pinku Ranbida

Others

ଆମର୍ ସଂସ୍'କୁର୍'ତି

ଆମର୍ ସଂସ୍'କୁର୍'ତି

1 min
219



ଧିରେ ଧିରେ ଆମର୍ ସଂସ୍'କୁର୍'ତି

ହେଇ ଯାଉଛେ ବଏନ୍

ବାହାର୍ ଦେଶର୍ ପରମ୍'ପରା

ଲାଗୁଛେ କେତେ ଅଏନ୍ ।


ହଜିଗଲାନ ବହୁର୍ ଶାଢି଼ ପିନ୍ଧା

ପିନ୍ଧୁଛେ ଏଭେ ଲେହେଙ୍ଗା 

ମୁବାଇଲ୍ ଫୁନ୍ ଆଏଲା ଦିନୁ

ଭାବ୍ ହେଲାନ ମହଙ୍ଗା ।


ପିଲା,ଟୁକେଲ୍ ପିନ୍ଧୁଛନ୍ ଏନ୍ତା କପ୍'ଟା

ଦେହେ ଦିସେ ଫାଲ୍ ଫାଲ୍

ନାଇନ ଲୁକ୍'ଲୁକାନି,ବାଡିଡେଗାନି

ଟିକ୍'ଟକ୍ କରେ କମାଲ୍ ।


କେତେ ସର୍'ଧା ଥି ମାଁ ରାନ୍ଧିଥିଲେ

ତାହାକେ ଦେସନ୍ ବାଉନି 

ଚଟପଟା ଖାନା ପସନ୍ କରୁଛନ୍

ଗୁପ୍'ଚୁପ୍,ବିରିଆନି ।


କଥା ପଦେ ଲାଗ୍'ବାର୍ ନାଇନ ସମିଆଁ

ବଦିଲିଗଲା ଆମର୍ ଦୁନିଆଁ

ବାହାର୍ ଦେଶର୍ ପରମ୍'ପରା

ଆମ୍'କୁ କଲାନ କିମିଆଁ ।


ଆସ ବଂଚାମା ଆମର୍ ସଂସ୍'କୁର୍'ତି

ସମ୍'କୁ ଆମେ ସିଖାମା

ସବୁଠାନୁ ଭଲ୍ ଆମର୍ ସଂସ୍'କୁର୍'ତି

ବାହାର୍ ଦେଶ୍'କେ ବତାମା ।


ସିଖେଇଦେମା ତାହାକୁ ଶାଢି଼ ପିନ୍ଧା

ଖୁଆମା,କର୍'ଡି ହେଣୁଆ

ଛୁଲୋଲାଇ,କାଂଚିକୁଡି,ରଜା,ରାନୀ ଖେଲ୍

ସବୁନୁ ଆମର୍ ବଢିଆଁ ।



Rate this content
Log in