Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lochan Meher

Romance

4.5  

Lochan Meher

Romance

ସ୍ୱପ୍ନଥିଲା ଆଜି

ସ୍ୱପ୍ନଥିଲା ଆଜି

1 min
466


ସ୍ବପ୍ନ ଥିଲା ଆଜି ପ୍ରୀତି ନାୟିକାର

    ଚମତ୍କାର ସୁନ୍ଦରତା,

ଚୁପ୍ ଚାପ୍ ଆସି କହିଦେଇ ଗଲା

    ରଖିବାକୁ ଗୋପନତା ।


ହେଲେ ମୁଁ କଣ ରଖି ପାରିବି ତାର

   ସୁନ୍ଦରତା କୁ ଗୋପନ,

ବାସ୍ତବ ନ ହୋଇ ହୋଇଥିଲା ଏହା

   ମୋର ପାହାନ୍ତି ସପନ ।


ସ୍ନୋ ପାଉଡର ମୁଖେ ବଳିହୋଇ 

   ଦିଶୁଥିଲା ଅତି ସୁନ୍ଦର,

ମୋ ପାଖେରେ ବସି କହିଦେଇଗଲା

   କଥା ବହୁ ଅବନ୍ତର ।


ସୁନ୍ଦର ମୁଖରେ ଆଙ୍କିଦେଲି ତାର

   କଳା ଦାଗର ଏକ ବିନ୍ଦୁ,

ସତେକି ସେ ମୋପାଇଁ ଆସିଥିଲା ଡେଇଁ 

   ସାତ ସାଗରର ସିନ୍ଦୁ ।


ମୁଣ୍ଡକୁ ହଲେଇ କହିଦେଲା ମୋତେ

   ଦେଖିବାଟା ସ୍ଵାଭାବିକ,

କାଳ୍ପନିକ ତାକୁ ଲେଖିଦିଅ ପୁଣି

   ଏମିତି ତୁମେ ଲେଖକ ।


ଅଥୟ ଏ ମନ ବିଚଳିତ ପୁଣି ପ୍ରାଣ

   ତୁମକୁ ଦେଖିବାକୁ,

ଚାଲି ଆସ ଥରେ ସ୍ୱପ୍ନ ଦୁନିଆରୁ

   ବାସ୍ତବର ଦୁନିଆକୁ ।


ପ୍ରେମରେ ହାରିବା ହୋଇଯାଇ ଅଛି 

   ମୋ ପାଇଁ ବାସ୍ତବିକ,

ସତନୁହେଁ ଇଟା ସ୍ବପ୍ନମୋର ଥିଲା

   ମୁଁ ଜଣେ ମିଛ ପ୍ରେମିକ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance