Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

ରଙ୍ଗୋଲୀ

ରଙ୍ଗୋଲୀ

1 min
294


ରଙ୍ଗରେ ରଙ୍ଗରେ ରଙ୍ଗ ପିଚିକାରୀ 

   ହୋଇଥାଏ ରଙ୍ଗ ହୋଲି

ଗାଆଁ ଠୁ ସହର ପଲ୍ଲୀଠୁ ନଗର 

    ନା କିଏ ପାରି ଥାଏ ଭୁଲି ।


ଫଗୁଣ ଆସିଲେ ହୁଅନ୍ତି ତନ୍ମୟ 

    ମନରେ ପୁଲକ ଭରେ

ଆମ୍ବ ବଉଳର ବାସ ଚହଟଇ

    ସଭିଙ୍କ ଚିତ୍ତକୁ ହରେ ।


ଫଗୁ ଦଶମୀରେ ଫଗୁରେ ମାତନ୍ତି

    ରାଧା କୃଷ୍ଣ ପାଇଁ ଭକ୍ତେ

ମଥାରେ ବୋଳନ୍ତି ଫଗୁର ଅବିର

    ପୁଲକ ଆସଇ ଚିତ୍ତେ ।


ଦୋଳ ପୂର୍ଣ୍ଣିମାରେ ଗୋପାଳ ଭାଇ ଯେ

   ଫଗୁରେ ଖେଳନ୍ତି ଖେଳ

ଲଉଡି ଖେଳରେ ଫଗୁ ରଙ୍ଗୋଲୀରେ

   ବିତି ଯାଇଥାଏ ବେଳ ।


ପୂର୍ଣ୍ଣିମା ଯେ ଗଲେ ହୋଲି ଆସି ଥାଏ

  ହୁଅନ୍ତି ସବୁ ରଙ୍ଗୋଲୀ

ଗୀତ ନାଚ କରି ହୁଅନ୍ତି ବିଭୋର 

    ଖେଳି ସିଏ ରଙ୍ଗ ହୋଲି ।


ରଙ୍ଗୋଲୀ ପକାନ୍ତି ଘର ଅଗଣାରେ

   କାର୍ତ୍ତିକର ପଞ୍ଚୁକରେ

ଏତେ ସୁନ୍ଦର ସେ ହୃଦୟକୁ ଜିଣେ

   ନା ଆଖି ଫେରି ପାରେ ।


ପ୍ରତି ଅଗଣାରେ ଦେବା ଦେବୀ ସ୍ଥାନେ

    ଚଉରା ମୂଳେ ରଙ୍ଗୋଲୀ

ରଙ୍ଗୋଲୀ ପକାନ୍ତି ଚିତ୍ତକୁ ହରନ୍ତି 

   ପାରନ୍ତିନି କେହି ଭୁଲି ।


ସପ୍ତରଙ୍ଗ ଧରି ଖେଳନ୍ତି ରଙ୍ଗୋଲୀ 

    ମାରି ରଙ୍ଗ ପିଚିକାରୀ

ଭେଦଭାବ ଭୁଲି ହୁଅନ୍ତି ରଙ୍ଗୋଲୀ 

    ମନେ ଆଶା ଅସୁମାରୀ ।


ରଙ୍ଗୋଲୀରେ ସବୁ ହୁଅନ୍ତି ବିଭୋର

    ବରଷକୁ ଥରେ ଇଏ

କାହାକୁ ଭୁଲେନି ସବୁ ଦେହ ଛୁଏଁ 

   ସଭିଙ୍କୁ ସେ ଭଲ ପାଏ ।


ହାତ ଠାରି ଡାକେ ଏଇତ ବସନ୍ତ

    କହେ ଯାଅ ନାହିଁ ଭୁଲି 

ପ୍ରେମର ରଙ୍ଗରେ ରଙ୍ଗୋଲୀ କରିବି

    ଖେଳିଯିବା ରଙ୍ଗ ହୋଲି ।   


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract