Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Action Inspirational Others

4  

ବି. ନିରୁପମା

Action Inspirational Others

ରଖିବ ଦେଉଳ ଧ୍ୟାନ

ରଖିବ ଦେଉଳ ଧ୍ୟାନ

1 min
326


ଯାତକୁ ଠାକୁରେ ନେଲେନାହିଁ ବୋଲି

ମାଆ ଗୋ ବହିଛ ରୋଷ,

ହେରାପଞ୍ଚମୀରେ ଲୁଚି ଆସି ତେଣୁ

ଭାଙ୍ଗିଦେଲ ନନ୍ଦିଘୋଷ ।


ତୁମେ ତ ଜାଣିଛ ଦେଉଳକୁ ଆସି

ପ୍ରଭୁଙ୍କୁ ମିଳନ୍ତି ଭକ୍ତ,

ଜଣାନ୍ତି ଆପଣା ଦୁଃଖ ସୁଖ ସବୁ

ଗାଇ-ଜୟ ଜଗନ୍ନାଥ ।


ତୁମେ ବାଣ୍ଟ ସାରା ଜଗତକୁ ପଡ଼ି

ନିତି ଘର-ଦ୍ୱାର ବୁଲି,

କାଳିଆ ସାଆନ୍ତେ ରହି ଏ ମନ୍ଦିରେ

ହାଲିଆ ହୁଅନ୍ତି ଖାଲି ।


ଭାଇ ଭଉଣୀଏଁ ବିଚାର କରିଲେ

ଗୁଣ୍ଡିଚା ଯାତରେ ଯିବେ,

ବଡ଼ ଦେଉଳର ଯେତେକ ଦାୟିତ୍ବ

ଭରସି କାହାକୁ ଦେବେ ।


ତୁମ ପରେ ତାଙ୍କ ଅଗାଧ ବିଶ୍ବାସ

ତେଣୁ ଏଇ କଥା ଭାବି,

ନିଶ୍ଚିନ୍ତରେ ସବୁ ଭଣ୍ଡାର ଘରର

ଧରାଇ ଅଛନ୍ତି ଚାବି ।


ଦୁନିଆବାସୀଙ୍କ ଦୁଃଖ ବୁଝିବାକୁ

ଦେଉଳୁ ଅଛନ୍ତି ଆସି,

ଜନମ ବେଦୀରେ ନଅ ଦିନ ରହି

ହୋଇବେ ଟିକିଏ ଖୁସି ।


ଅଭିମାନ କରି ରଥ ଭାଙ୍ଗିଦେଲ

କେମିତି ଫେରିବେ ପ୍ରଭୁ,

ଏଇ କଥା ସିନା ଭଲକରି ଟିକେ

ଚିନ୍ତା କରିଥା'ନ୍ତ ଆଗୁଁ ।


ଯା' ହେବାର ଥିଲା ହୋଇ ତ ଗଲାଣି

ରଖିବ ଦେଉଳ ଧ୍ୟାନ,

ଗଲାଦିନ ପ୍ରଭୁ ରସଗୋଲା ଖୋଇ

ତୁଟାଇବେ ତୁମ ମାନ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action