Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Mahendra Kumar Pradhan

Romance Fantasy Inspirational

4.5  

Mahendra Kumar Pradhan

Romance Fantasy Inspirational

ରାଧିକା

ରାଧିକା

1 min
288


ଜଗତ ଯାକରେ କିଶୋରୀ ରାଧିକା 

ପ୍ରିୟତମା ପଣେ ଅଦ୍ୱିତୀୟା ଏକା ,

 ନା ଶଙ୍ଖା ସିନ୍ଦୂର ଲୋଭ 

ନା ପ୍ରିୟ ଅପ୍ରାପ୍ତି ର କ୍ଷୋଭ 

ପ୍ରେମ ରେ ବିଶ୍ୱାସ ରଖି 

ସକଳ ନିନ୍ଦା ଅପବାଦ ବିଷ

ପିଇ ଯାଏ ଢ଼ୋକି ଢ଼ୋକି ।

ଭାବ ପୀରତି ର ଆଦର୍ଶ ରାଧିକା 

ପ୍ରେମରେ ଜାଳି ତ୍ୟାଗ ର ଦୀପିକା

ବିରହ ତେଲରେ ବତି ସମ ଜଳି 

କଳଙ୍କ ର ଦାଗ ହୋଇ ଦେହେ ବୋଳି

ପ୍ରିୟ ସୁଖେ, ନିଜ ସୁଖ ଦେଇ ବଳି 

ପ୍ରିୟ କୃଷ୍ଣ ହିତେ ସବୁକଷ୍ଟ ଯାଏ ଭୁଲି ।

 ଦିବ୍ୟକାନ୍ତିମୟୀ ଶ୍ରୀରୂପା ରାଧିକା 

ସୁନ୍ଦରୀ ପଣେ ଅଦ୍ୱିତୀୟା ଏକା ,

ଘନକେଶ ଛନ୍ଦେ ଭାସେ ମଲ୍ଲୀ ଗନ୍ଧ

ବଦନୁ ଭାସେ ଯା' କସ୍ତୁରୀ ର ଗନ୍ଧ 

ସାନିଧ୍ୟେ ଯାର ଶୀତ ବି ଉଷୁମ 

ଶୀତଳ ଚନ୍ଦନ ପରି ଲାଗେ ଗ୍ରୀଷ୍ମ ।

ନା ପାଇବାର ଲାଳସା 

ନା ରାଜ ଭୋଗ ଆଶା 

ନ ହରାଇବାର ନିରାଶା 

ବର୍ଷ ବର୍ଷ ଅପେକ୍ଷା କରି ବି 

ରାଧା ମନ କୁ ଛନ୍ଦିନି ହତାଶା ।

ଏପଟେ ରାଧା ବିନା

ପ୍ରିୟତମ କୃଷ୍ଣ ର,

 ନ ବାଜେ ହୃଦୟ ବଇଁଶୀ 

ନ ଭରେ ଭାବର କଳସୀ 

ନ ହସେ ମନ ଯମୁନା ,

ଆଉ ମଳୟ ପବନେ ବି 

ଦୋଳି ନ ଖେଳେ ଇଚ୍ଛା କଦମ୍ବ 

ଅନ୍ତର କୁଞ୍ଜରେ ମରୁ ଭାବନା ।

 ପଛେ ପଛେ ଅଷ୍ଟ ପାଟରାଣୀ 

ଦ୍ବାରିକା ଐଶ୍ୱର୍ଯ୍ୟ ଭୋଗ ର ଛାଉଣୀ 

ସବୁ ପରେ ବି 

କୃଷ୍ଣର ର ରାଧିକା ପ୍ରେମ 

ଜଗତ ରେ ଚିର ଶାଶ୍ଵତ 

ଅମର ପ୍ରେମ କାହାଣୀ ।

ରାଧିକା ପଦ୍ମପାଦ ଦ୍ବୟ କୁ

ନିଜ ଅଧରେ ଚୁମି 

ସ୍ୱ ଅଶ୍ରୁରେ ପ୍ରିୟା ପାଦ ଧୋଇ

କୃଷ୍ଣ ହରିନେଲେ ସକଳ ବିରହ ତାପ 

ରାଧିକା ମନ ଆନନ୍ଦରେ ଯାଏ ଝୁମି ,

ଏଇ ସେ ପବିତ୍ର ଅଁଳା ନବମୀ 

ରାଧିକା ପାଦ ଦର୍ଶନ ପାଇଁ ଯହିଁ 

ଆତୁରେ, କୃଷ୍ଣ ରହିଥାନ୍ତି ଚାହିଁ ।



Rate this content
Log in