Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Harekrushna Deb Sahoo

Classics Fantasy Inspirational

3  

Harekrushna Deb Sahoo

Classics Fantasy Inspirational

ЁЯжврмкрнВрмЬрнНрнЯ рмЧрмЩрнНрмЧрм╛рмзрм░ЁЯжв

ЁЯжврмкрнВрмЬрнНрнЯ рмЧрмЩрнНрмЧрм╛рмзрм░ЁЯжв

1 min
122



рмкрнБрмгрнНрнЯ рмкрммрм┐рмдрнНрм░ рмнрм╛рм░рмд рмнрнВрморм┐ 

рмдрнБрморнЗ рмЙрмдрнНрмХрм│рнЗ рмЬрмирморм┐, 

рмХрнЗрмдрнЗ рмХрм╛рммрнНрнЯ рмХрммрм┐рмдрм╛ рм░рмЪрм┐рмд 

рмЬрми рморм╛рмирм╕рнЗ рммрмирнНрмжрм┐рмдред


рмЖрмдрнНрморм╛ рмЕрморм░ рмЬрмирморм┐ рм╕рнЛрморнНрнЯ

рмзрмирнНрнЯ рммрм░рмкрм╛рм▓рм┐ рмЧрнНрм░рм╛рморнНрнЯ,

рм╕рнНрммрмнрм╛рмм рмХрммрм┐ рмирм╛рморнЗ рмЕрморм░

рмкрнВрмЬрнНрнЯ рмХрммрм┐ рмЧрмЩрнНрмЧрм╛рмзрм░ ред


рм╕рмдрнНрнЯрмо рм╢рм┐рммрмо рм╕рнБрмирнНрмжрм░рмо

рмирм╛рморнЗ рмирм╛рмормЯрм┐ рм╕рнБрмирнНрмжрм░,

рммрм┐рм╢рнНрм╡ рмжрнЗрмЦ рмормзрнБрморнЯрм░рнЗ

рмЭрм░рнЗ рмЕрморнГрмд рмирм┐рм░рнНрмЭрм░ ред


рморм╛рмдрнГрмнрнВрморм┐ рморм╛рмдрнГрмнрм╛рм╖рм╛ рмкрнНрм░рмдрм┐ 

рмкрнНрм░рм╛рмгрнЗ рмлрнБрмЯрм╛рмЗ рмормормдрнНрмм,

рммрнЗрмжрммрм╛рмгрнА рмЧрнАрмдрм╛рмормирнНрмдрнНрм░ рм╕рмо

рмжрнЗрм╢рнЗ рм░рмЪрм┐рм▓рнЗ рморм╣рмдрнНрмм ред


рмкрм╢рнНрмЪрм┐рмо рмУрмбрм┐рм╢рм╛ рмЧрм░рнНрммрм┐рмд рмпрм╛

рмкрнВрмЬрнНрнЯ рмЧрмЩрнНрмЧрм╛рмзрм░ рмирм╛рморнЗ,

рмХрнЛрмЯрм┐ рмкрмжрнНрмо рммрм┐рмнрнВрм╖рмг рм╕рнНрммрм░рнНрмгрнНрмг 

рмЬрм╛рмЪрм┐ рмжрнЗрм▓рнЗ рмдрм╛рмЩрнНрмХ рмХрм░рнНрморнЗ ред


рмдрмкрм╕рнНрм╡рм┐рмирнА рмХрм╛рммрнНрнЯрмХрм│рм╛ рм╕рнНрммрм░ 

рмирморнЗ рмкрнВрмЬрнНрнЯ рмЧрмЩрнНрмЧрм╛рмзрм░,

рм░рмЪрм┐рм▓рм┐ рмХрммрм┐рмдрм╛ рмП рм╕рнБрмирнНрмжрм░ 

рмШрнЗрми рмкрнВрмЬрнНрнЯ рмЧрмЩрнНрмЧрм╛рмзрм░ред


рммрнАрмгрм╛рмкрм╛рмгрм┐ рммрнАрмгрм╛рм░ рмормирнНрмдрм░

рмЫрм┐рмЮрнНрмЪрм┐рм▓рнЗ рм╣рнГрмжрнЯрнЗ рмпрм╛рм░, 

рморм╛рмдрм╛рмЩрнНрмХ рм╕рнЗ рмкрм░рм╛ рммрм░рмкрнБрмдрнНрм░ 

рммрмирнНрмжрнЗ рмкрнБрмЬрнНрнЯ рмЧрмЩрнНрмЧрм╛рмзрм░ ред


рмирм╛рм╣рм┐рмБ рмкрм░рм╛ рмдрм╛' рмнрм╛рммрнЗ рм╕рнНрммрмнрм╛рмм 

рморнЛрм╣ рмдрнГрмЯрм┐ рморм╛рм░рнНрмЬрми рмХрм░рм┐рмм,

рмХрнНрм╖рморм╛ рмжрнЗ рмЧрнЛ рморм╛рмдрм╛ рм╕рм░рм╕рнНрн▒рмдрнА 

рм░рмЪрнЗ рм╣рм░рнЗрмХрнГрм╖рнНрмг рмжрнЗрмм ред


   



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics