Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chandra Kanta

Abstract Classics Inspirational

4.4  

Chandra Kanta

Abstract Classics Inspirational

ଟ୍ରେନ୍

ଟ୍ରେନ୍

1 min
12.3K


ରାତିଏ ନିଦକୁ ଘାରିନେଲା ଟ୍ରେନ୍

ଶବ୍ଦ ସବୁ ତା ସ୍ୱପ୍ନରେ

ମିଳେଇଯାଉଥିଲା.. ଅନନ୍ତ ଦୂର ଯାଏଁ ।

ତା ପାଟି ବୋଧେ ତୁନି ଥିଲା,

ସବୁତକ ନିଆଁକୁ ଯେମିତି

ତଣ୍ଟି ପାଖେ ଜାବୁଡ଼ି ଧରିଥିଲା ।


କିଏ ଜାଣେ !

ହୁଏତ, ତା ଅସଜଡା ସକାଳେ

ସୂର୍ଯ୍ୟ ତାକୁ ଧୋକା ଦବ

ରାତିକ ନିଶାରେ..


କିଏ ଜାଣେ !!

ଛତିଏ କୋହ

ଆଖିଏ ସ୍ଵପ୍ନ

ମୁଣ୍ଡରେ ମୁଣ୍ଡେ ବୋଝ

ତା ସ୍ବପ୍ନକୁ ବି ଅନ୍ଧାରୁଆ କରିଦଉଥିବ..


କିଏ ଜାଣେ !!

ସିଏ ଥିବ, ନ ଥାଇକି

ଟ୍ରେନ୍ ସାଙ୍ଗେ ତା ରାସ୍ତା ଆଗୋଉଥିବ

ସବୁତକ ସମୟକୁ ପଛରେ ଛାଡ଼ି..


Rate this content
Log in

More oriya poem from Chandra Kanta

Similar oriya poem from Abstract