Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ସୌମ୍ୟରଞ୍ଜନ ନାୟକ

Abstract Fantasy Inspirational

4.0  

ସୌମ୍ୟରଞ୍ଜନ ନାୟକ

Abstract Fantasy Inspirational

ପ୍ରିୟ ଉତ୍କଳ

ପ୍ରିୟ ଉତ୍କଳ

1 min
5


ବିଜିତ ଯହିଁ ମୋ ଜଗତର ନାଥ

ଓଡିଶୀ ନୃତ୍ୟ ପାଇଁ ବିଶ୍ଵ ପ୍ରସିଦ୍ଧ ।

କୋଟିପୁଣ୍ୟ ବଳେ ମିଳିଛି ଯା କୋଳ

ଉତ୍କର୍ଷ କଳାର ଦେଶ ମୋ ଉତ୍କଳ ।


ଓଡ଼ିଆ ପୁଅ ବୋଲି ମୁଁ କରେ ଗରବ

ବାରମାସରେ ପାଳେ ତେର ପରବ ।

ରଥଯାତ୍ରା ପାଇଁ ଆମେ ଜଗତେ ଖ୍ୟାତ

ପଖାଳ କଂସାରେ ଆମ ହୃଦୟ ତୃପ୍ତ ।


ଆରିଶା, କାକରା, ଏଣ୍ଡୁରି ଆଉ ପୋଡପିଠା

ଛେନାପୋଡ, ରସଗୋଲା, ଝିଲି ସୁସ୍ୱାଦୁ ମିଠା ।

ଓଡିଶୀ ,ଘୁମୁରା, ଛଉ, ଗୋଟିପୁଅ ନୃତ୍ୟ

ଉତ୍କଳୀୟ କାରୁକଳା ପାଇଁ ବିଶ୍ୱେ ବନ୍ଦିତ ।


ଚଣ୍ଡାଶୋକ ହେଲେ ଏଠି ଧର୍ମ ପ୍ରବର୍ତ୍ତକ

ବୀରତ୍ୱର ଗାଥା ଗାଏ ବୀର ପାଇକ ।

ମହୋଦଧି କରେ ଯାହାର ଚରଣ ଧୌତ

ସ୍ନେହ ପ୍ରେମ ଶାନ୍ତି ଖୁସି କମଳେ ପୁଷ୍ପିତ ।


ଧଉଳି, କୋଣାର୍କ, ଚିଲିକା, ବାରବାଟୀ,

ଖଣିଜ ସମ୍ପଦ ପୂର୍ଣ୍ଣ ଉର୍ବର ଓଡିଶା ମାଟି ।

ମଧୁର ଭାଷା ତାହାର ସାହିତ୍ୟ ରୁଦ୍ଧିମନ୍ତ

ମନ କିଣି ନିଏ ପଟ୍ଟଚିତ୍ର ସୁକ୍ଷ୍ମ ହସ୍ତତନ୍ତ ।


ଉତ୍କଳୀୟ ସଂସ୍କୃତିରୁ ଘେନି ସଞ୍ଜିବନୀ

ବୀର ମହାପୁରୁଷଙ୍କ ସ୍ମୃତିକୁ ବଖାଣି ।

କୋଟି ପ୍ରାଣ ଆଜି ହେବା ଏକାକାର

ଗର୍ବରେ ଗାଇବା 

ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ ।।

ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ ।।

ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract