Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sadananda Sahoo

Abstract Others

3.0  

Sadananda Sahoo

Abstract Others

ସୁଖଦ ମୁହୁର୍ତ୍ତ

ସୁଖଦ ମୁହୁର୍ତ୍ତ

1 min
285



ସୁଖଦ ମୁହୁର୍ତ୍ତ ପ୍ରଭୁ ଆଶିର୍ବାଦ 

ସମୃଦ୍ଧିର ଚିର ଛବି 

ଖୁସିର ମାହୋଲ ସର୍ବ ପରିବ୍ୟାପ୍ତ 

ମାନବ ହିଁ ଅନୁଭବି ! ! 


ଧନ ଧାନ୍ଯେ ପୁର୍ଣ୍ଣ ସ୍ଵର୍ଣ୍ଣୀମ କୁଟୀର  

ପାପା ମାମା  ପ୍ରୀତିଧାର , 

ଅଭାବ କଷଣ   କରେ ନାହିଁ ସ୍ପର୍ଶ 

ପାପା ଆମ  କର୍ମବୀର ! ! 


ଆନନ୍ଦ ଉଲ୍ଲାସ ଭାବନା ସରସ 

ଉତ୍ସବ ପରବ କୀର୍ତ୍ତି , 

ଜନ୍ମ ଦିବସରେ ପ୍ରୀତିଛବି ଭାସେ 

ଆଶିର୍ବାଦେ ବଢେ ଖ୍ଯାତି ! ! 


ଆମେ ସୁନାରତ୍ନ ପାପା ମାମା ଙ୍କର 

 କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ପାଳିବୁ ସଦା , 

ଅବହେଳା ଚିତ୍ର ହେବନି ପ୍ରତୀତ 

ଆମେ ପରା ଟିକି ଯୋଦ୍ଧା ! ! 


ଶୁଭ ଅବସର ଖୁସି ବିଶେଷାଙ୍କ 

 ଜୀବନର ଅଭିସାର , 

ହେ ଅଭିଭାବକ ଚିର ପୂଜ୍ଜ୍ଯଷ୍ପଦ 

 କୋଟି କୋଟି ନମସ୍କାର ! ! 


ମୁନା କୁନା ଟୁନା ଭାବି ସମ୍ଭାବନା 

 ମହଲ ଗୌରବ ମଣି , 

ଶୁଭାଶିଷ ଦିଅ ପ୍ରଭୁ ଜଗନ୍ନାଥ 

 ସର୍ବେ ଆମେ ତବ ଋଣୀ ! !


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract