Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Ashisa Kumar Das

Abstract

5.0  

Ashisa Kumar Das

Abstract

ଭାଗ୍ୟ

ଭାଗ୍ୟ

1 min
478


ଭାଗ୍ୟ ଭାଗ୍ୟ ବୋଲି ସମସ୍ତେ କୁହନ୍ତି

ଭାଗ୍ୟତ ନୁହେଁ କାହାରି

କର୍ମ ଫଳ ସିନା ସାଥିରେ ରୁହଇ

ଭାଗ୍ୟ ନିଏ ବାଜି ମାରି ।


ଯେମିତି କରିବ ସେମିତି ଫଳିବ

ଭାଗ୍ୟ ନୁହେଁ ସହଚାରି

କର୍ମକୁ ଆଦରି ହୁଅ ପଥଚାରି

କର୍ମ ଏକା ଯିବ ଧରି ।


କର୍ମକୁ ପାଶୋରି ବିଳାସରେ ଭରି

ହୋଇଯାନ୍ତି ନର ନାରୀ

ବିପତ୍ତି କାଳରେ କହନ୍ତି ମର୍ମରେ

ଭାଗ୍ୟରେ ଥିଲା ଆମରି ।


କର୍ମର ଫଳକୁ କର୍ମଯୋଗୀ ଏକା

ନେଇଯାଏ ତୋଳିକରି

ସମସ୍ତେ କହନ୍ତି କର୍ମ ଫଳ ନୁହେଁ

ଭାଗ୍ୟରେ ଥିଲା ତାହାରି ।


ସୁକର୍ମେ ସୁଯୋଗ୍ୟ ଅକର୍ମେ ଅଯୋଗ୍ୟ

ଭାଗ୍ୟ ଫଳ ନୁହେଁ ଧରି

କର୍ମ କରୁଥାଅ ନିରନ୍ତର ଧରି

କର୍ମ ଫଳ ଦେବେ ହରି ।


Rate this content
Log in