Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Satyanarayan Sahoo

Romance Action Classics

4  

Satyanarayan Sahoo

Romance Action Classics

ପ୍ରେମ

ପ୍ରେମ

2 mins
268



ପ୍ରେମ ଯେ ଅଟଇ ଅଢେଇ ଅକ୍ଷର

ସ୍ନେହ ଶ୍ରଦ୍ଧା ପ୍ରୀତି ପ୍ରଣୟ ଆଦର ।


ଅରପେ ଜୀବନେ ପବିତ୍ର ଉତ୍ସାହ

ଆନନ୍ଦ ଉଦ୍ୟମ ଉତ୍ତମ ବିଚାର ।


ପ୍ରେମ ଅଟେ ସିନା ଯେ ଏକ ବନ୍ଧନ

ପ୍ରେମ ଯୋଗୁଁ ହୁଏ ଅସାଧ୍ୟ ସାଧନ ।


ପ୍ରେମ ହିଁ ଯୋଗାଏ ନବୀନ ଆହ୍ଵାନ

ଆକର୍ଷିତ କରି ପରଷ୍ପର ମନ ।


ଉପୁଜାଏ ସେହି ହୃଦେ ପ୍ରୀତି ସ୍ନେହ

ସ୍ବପ୍ନ ସମ୍ଭାବନା ଭାରେ ମଧୁମୟ ।


କରଇ ଜୀବନ ଉଲ୍ଲାସ ପ୍ଲାବନେ

ସୌହ।ଦ୍ଦ୍ୟ , ସଦ୍ଭାବ , ସ୍ନେହ ଅରପଣେ ।


ଶ୍ରଦ୍ଧା ର ମାଧୁରୀ ମଧୁରେ ଅଜାଡ଼ି

ଭାବ ଉନ୍ମାଦନା ଧାର ସେ ସଜାଡି ।


ବିପୁଳ ବିଭା ରେ ଚିତ୍ତ ଅନୁରାଗେ

ପୁଲକିତ କରେ ପ୍ରେମ ହିଁ ସରାଗେ ।


ପ୍ରେମ ଅଟେ ଏକ ଅନୁଭୁତି ମାତ୍ର

ଜଗତ ରେ ଯାହା ଅତୀବ ବିଚିତ୍ର 


ପ୍ରଭାବ ଶାଳୀତା ଗୁଣ ରେ  ଅତୀବ

ଅମୂଲ୍ୟ , ଆସ୍ୱାଦ , ଚଖାଇ ସଦ୍ଭାବ ।


ପ୍ରତିଷ୍ଠା ସମୃଦ୍ଧି ପ୍ରାପ୍ତ କ୍ଷମ ପାଇଁ

ଚେଷ୍ଟା ଜାରି ରଖି , ଜନେ ରତ ରହି ।


ଏକ ଆରେକ ର ପ୍ରତି ଅନୁରାଗ

ଜନ ମ।ଏ ହୃଦେ ପ୍ରୀତି ର ପ୍ରବାହ ।


ବାସ୍ତବ ଜୀବନ କରେ ରୂପାୟନ

ସ୍ବପ୍ନ ସମ୍ଭାବନା ସ୍ରୋତ ଧାରେ ମନ ।


ତୋଷ ଓ ପ୍ରସନ୍ନେ ଚେଷ୍ଟିତ ରହଇ

ପ୍ରେମିକ ପ୍ରେମିକା ମନ ନିଏ ମୋହି  ।


ପ୍ରେମ ଅଟେ ଏକ ଅନୁଭୁତି ମାତ୍ର

ସୁଦିବ୍ୟ , ସ୍ପନ୍ଦନ ଆହ୍ବାନ ରେ ଚିତ୍ତ ।


ପ୍ରକମ୍ପିତ ହୋଇ ଉଠଇ ଶିହରୀ

ମତୁଆଲା କରେ ପ୍ରଣୟ ଲହରୀ ।


ପ୍ରବାହିତ ଜାରି ରହି ନାନା ମତେ

ଦୁଃଖ , ସୁଖ , ତାପ ପ୍ରବାହ ସହିତେ ।


ଜଡିତ ବହୁତ ଭାବ ଉନ୍ମାଦନା

ଅନୁଭୁତି ରାଶି ପ୍ରଦାନେ ନିପୁଣା ।


ମଧୁ ବୋଳା ସ୍ବପ୍ନ ଭାର ଅର୍ପଣ ରେ

ନବ ନବ ଆଶା ଭରସା ସଞ୍ଚାରେ ।


ରସ ମୟ ଲାଗେ ଜୀବନ ତା' ପାଇଁ

ପ୍ରେମିକ ପ୍ରେମିକା ମନ ଆକର୍ଷାଇ ।


ଆହା କି ମୋହନ ଦିବ୍ୟ ପ୍ରଶାନ୍ତି ରେ

ଆଦର , ଉଦ।ର  ଭାବ ପୂର୍ଣ୍ଣ କରେ ।


ନବ ପ୍ରତିଭା ର ନବ ବିଭା ଭାର

ଅର୍ପଣ କରାଏ ନିତ୍ୟ , ନିରନ୍ତର ।


ଶ୍ରଦ୍ଧା ସ୍ନେହ ବହି ଆଦର ଆଦର୍ଶ

ଯୋଗାଏ ମନରେ ଉତ୍ତମ ସନ୍ଦେଶ ।


ବୁଣେ , ଶାନ୍ତ , ସ୍ନିଗ୍ଧ ମ।ଧୁଯ୍ୟ ର ମାୟା

ଭ୍ରମ।ଏ ପରାଣ ରଚି ମରୀଚିକା ।


ପ୍ରେମ, ଶ୍ରଦ୍ଧା, ନୁହେଁ ପିଲା ଖେଳ ପରି

ଅନେକ ଧାରଣା ଚେତନା କୁ ଧରି ।


ଦିବ୍ୟ ପୁଲକ ର ପ୍ଲାବନ ଖେଳାଇ

ଜୀବନ ଯାତ୍ରା କୁ କରେ ମଧୁ ମୟୀ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance