Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Alka Mohanty

Romance

4  

Alka Mohanty

Romance

ପ୍ରେମ ପୁଲକ

ପ୍ରେମ ପୁଲକ

1 min
898



ତୋର ପ୍ରେମ ନୁହେଁ ଶାଠିଏ ପଉଟି

ଭୋଗ ରାଗେ ସାରିଦେବୁ,

ତୋର ପ୍ରେମ ରାଗେ ସମର୍ପିତ ଆମ୍ଭେ

ରାଧା - କୃଷ୍ଣ ବୋଲାଇବୁ ।


ଭାବ ବିହ୍ୱଳ ମୁଁ ତୁମ ପାଇଁ ରାଧା

ବ୍ୟସନେ ନାହିଁ ମୋ ମନ,

ନୀତି ଝୁରୁଛି ମୁଁ ତୁମ ପାଦ ପଦ୍ମ

ଝୁରୁଛି କଦମ୍ବ ବନ ।


ଆଖି ମୁଦି ରଖେ ଭୟାତୁର ହୋଇ

କାଳେ ସ୍ବପ୍ନ ଭାଙ୍ଗି ଯିବ

ଅଦୃଶ୍ୟ ହେବ କି ମୋର ରାଧା ରାଣୀ

ଖୋଲି ଦେଲେ ଚାଲି ଯିବ ।


ଜାଣିଛି ରାଧା ଗୋ ପ୍ରେମ ଧନ ନୁହେଁ

ଭୋଗ ବିଳାସ ରେ ପୂର୍ଣ୍ଣ,

ତୋତେ ମୁଁ ଦେଇଛି ମୋ ହୃଦୟ ରାଜ୍ୟ

ସେ ରାଜ୍ୟେ ତୋର ଗମନ ।


ନାହିଁ ତ ଶୋଚନା ବିରହ ବ୍ୟଥାରେ

ଆମର ଏ ଶାଶ୍ଵତ ପ୍ରେମ,

ସଂସାର ଜାଣିବ କେତେ ଯେ ମହତ୍ତ୍ଵ

ଦେଉଥିଲେ ଖାଲି ମନ ।


ପାଇବାରେ ନାହିଁ ଆନନ୍ଦ ସମ୍ପର୍କେ

କାମନା ରେ ଥାଏ ଦୁଃଖ,

ରାଧା କୃଷ୍ଣ ଆଜି ସର୍ବତ୍ର ପୂଜିତ

ମିଳଇ ପରମ ସୁଖ ।


ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ କର ତୁମେ ମୋହର ଅସ୍ତିତ୍ଵ 

ତୁମେ ପ୍ରେମମୟୀ ମାଆ,

ପରିଭାଷା ତୁମେ, ପ୍ରେମ ଅମୃତର

ତୁମେ ଜଗତର ସାହା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance