Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kali Kumar

Romance

4.0  

Kali Kumar

Romance

ପ୍ରେମ ପତ୍ର

ପ୍ରେମ ପତ୍ର

1 min
198


ଆଉ ଥରେ ଲେଖନ୍ତି; ପ୍ରେମର,

ସେ ରାଗିଣୀକୁ,

ନିରର୍ଥକ ଭାବନାକୁ,

ସ୍ଥିତିହୀନ ଉନ୍ମାଦନାକୁ;


ଯାହା ଆଜି ମୋ ଚତୁଃପାର୍ଶ୍ୱରେ

ମଳୟ ହୋଇ ବହିଚାଲେ,

ବରଷା ହୋଇ ଝରିଯାଏ,

ଗ୍ରୀଷ୍ମ ହୋଇ ଜାଳିଦିଏ ।।


ବୃନ୍ତଚ୍ୟୁତ ଶେଫାଳିର 

ଅସ୍ତିତ୍ବ ସିନା ସରିଯାଏ

କିନ୍ତୁ; ତା' ବାସ୍ନା ?

ତୁମ ଭାବନା ସହ 

ମୁହୂର୍ତ୍ତ ସିନା ବିତିଯାଏ

କିନ୍ତୁ; ସେ ସ୍ମୃତି ? 


ଝୁଲନ୍ତା ମେଘଖଣ୍ଡରେ 

ଆଚ୍ଛନ୍ନ ସେ କୃଷ୍ଣାକାଶ

ଧୂଳି ବାଲି ମିଶ୍ରିତ

ସେ ଥଣ୍ଡା ଶୀତୁଆ ବାଆ ବତାସ,

ଏତେ ସବୁ ପ୍ରତିକୂଳତା ମଧ୍ୟ 

ତୁମର ସେ ସଦ୍ୟ ଜାତ

ତୁହାକୁ ତୁହା ଉଷ୍ମ ନିଃଶ୍ବାସ

କୁହ ! ସମୟାନ୍ତରେ ଆଉ ଥରେ

ଫେରେଇ ଦି'ନ୍ତ ନାହିଁ ସେ ଅତୀତ ।।


ଯେଉଁଠି ତୁମେ ଆଉ ମୁଁ ବ୍ୟତିରେକ

ନ ଥିବ ଅନ୍ୟର ଚିହ୍ନବର୍ଣ୍ଣ

ନ ଥିବ ସମୟ ନିର୍ଘଣ୍ଟକର ଅବସାନ

ନ ଥିବ ଡର ଭୟର ଆବର୍ତ୍ତନ

ପୁଣିଥରେ; ଆଙ୍କି ଦେଉଥିବ

ଜୀବନର ସୁମଧୁର ଚିତ୍ରଙ୍କନ ।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance