Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Debjani Sathua

Tragedy Inspirational

4.5  

Debjani Sathua

Tragedy Inspirational

ପ୍ରଦୀପ

ପ୍ରଦୀପ

1 min
140


ଆସିଛି ଭୂମିରୁ ମିଶିଯିବି ସେଇ ମା'ର ମୃତ୍ତିକାରେ  ,


ଅଢେଇ ଦିନର ଜୀବନେ ସମ୍ୟକ୍ ଆଶା ସଞ୍ଚାରେ ,


ଦେଖାଇବି କିଛି ଆଲୋକର ପଥ ଅମା ଅନ୍ଧକାରେ ।


ଅଜଣା କେଉଁଠି ସ୍ଥାନ ମୋ ସେଇ ସ୍ରଷ୍ଟାଙ୍କ ବିଚାରେ  ,


ଜଳିଜଳି ତାଙ୍କରି ପୟରେ  ହଜିଯିବି ଶ୍ରୀନୟନରେ ।


ମାତ୍ରାଧିକ ଥିଲା  କେଉଁ ଯୁଗେ ମହତ ମୋ ବସୁଧାରେ !


ବିଜ୍ଞାନର ଅଦ୍ଭ୍ୟୁଦୟେ ଆଉ ମୋତେ କିଏସେ ପଚାରେ ?,


ବଞ୍ଚିଛି ତ ଜାତି ମୋର କୃପାମୟଙ୍କ ପୂଜା ଅର୍ଚ୍ଚନାରେ ।,


ଗଢାହେଲା ମୋର ଅବୟବ ଶକ୍ତ ସ୍ୱର୍ଣ୍ଣିଳ ଧାତବରେ ,


ଭରିଯାଏ ଜୀବନୀ ଅଧିକ କାଳିମା ପୋଛିବା ଇଛାରେ ।


ନିହାଣ ବି ଆଙ୍କିଥିଲା ଦିନେ ମୋତେ ପ୍ରସ୍ତର ବୁକୁରେ,


ଜଳୁଥାଏ ଦିବାରାତ୍ରୀ  ମହାପ୍ରଭୁଙ୍କ ଗମ୍ଭୀରି ଭିତରେ ।


ରାଜପ୍ରାସାଦ ଦୁର୍ଗେ ଜଳିଜଳି ଲଢୁଥିଲି ଶର୍ବରୀ ସାଥିରେ ,


ପାଟରାଣୀ ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ଫୁଟାଇବାକୁ ଜଳେ ଦର୍ପଣ ପାର୍ଶ୍ଵରେ ।


ବଢିଯାଇ ଆସକ୍ତି ମୋହ ତନମନ ଭରିଯାଏ ଗର୍ବରେ ।



ଭୁଲିଯାଏ ଫେଡିବା ମୋ ତଳ ଅନ୍ଧକାର ଜଳିବା ନିଶାରେ ,


ଜାଳିବାକୁ ପୁଣି ମନର ତିକ୍ତଅଙ୍ଗାର ଅଦୃଶ୍ୟ ଅହଂକାରେ। 


ହୋଇ ନାହିଁ ଦଗ୍ଧ କିନ୍ତୁ ଧରି ହୁତାଶନ ଅହରହ ମୁଖରେ ।


ଗୁଣୀ ବିସ୍ତାରେ ଜ୍ଞାନ ମୋର ସାମାନ୍ୟ ଜ୍ୱଳନ୍ତ ବହ୍ନିରେ ,


ଧ୍ରୁତ ଆଚରେ କୁଟିଳତା ଶିଖା ତଳର ଅନ୍ଧାର ପଛରେ ।



ଜନମି ନ ଥିଲି ଖାଲି ଲଢିବାକୁ କଳା ନିଶିଥିନି ସାଥିରେ ,


ଢାଳେ ଅଶ୍ରୁହୀନ ଶ୍ରଦ୍ଧାଞ୍ଜଳି ସ୍ୱର୍ଗୀୟ ଛବି  ନିକଟରେ ।


ଭାସେ କେବେ ଖୁସିର କୁନିବୋଇତେ ନଦୀ,ସରୋବରେ ,


ମିଞ୍ଜିମିଞ୍ଜି ଦେଖୁଥାଏ ସଂଧ୍ୟା ଅଗଣାର ଚଉରାମୂଳରେ ,


କେବେ ତ ପୁଣି ବାରଣ୍ଡା ,ପାଚେରି , ଛାତର କାନ୍ଥରେ ,


ଉଡିଯାଏ ଅନ୍ତେ ଆକାଶଦୀପଟି ଇନ୍ଦୁବିହୀନ ଗଗନରେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy