Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pravasini Senapati

Tragedy

4  

Pravasini Senapati

Tragedy

ପିଲା ଦିନର ଅନୁଭୂତି

ପିଲା ଦିନର ଅନୁଭୂତି

1 min
389


ଆଜି କାହିଁ ମନେ ପଡୁଅଛି ଭାରି

ମୋର ସେ ପୁରୁଣା ଦିନ

ବୋହୁଚୋରି ଖେଳ ସାଙ୍ଗ ସାଥୀମେଳ

ସେ ସୁନ୍ଦର ପିଲା ଦିନ ।


ସଞ୍ଜ ନଇଁ ଗଲେ ଆକାଶରେ ଯେବେ 

ଜହ୍ନ ,ତାରା ଉଇଁ ଆସେ

ଗାଁ ମନ୍ଦିରରୁ ଖଞ୍ଜଣି ଶବଦ

ପବନରେ ଭାସିଆସେ ।


ଭାଇ ଓ ଭଉଣୀ ପଢୁଥିଲୁ ବସି

ଲଣ୍ଠନ ଆଲୁଅ ଜାଳି

ପୁଣି ମନେ ପଡ଼େ ମୋ ମାଆ ର ସେହି

ମଧୁଝରା ମିଠା ଗାଳି ।


ଲଣ୍ଠନର ସେଇ ଫଟାକାଚ ଥିଲା 

ଆମପାଇଁ ଶେଷ ଆଶା

ନଥିଲା ବିଜୁଳି ମନେ କିନ୍ତୁ ଥିଲା

ପାଠ ପଢ଼ିବାର ନିଶା ।

 

ଭାରି ଭଲ ଥିଲା ସେ ପିଲା ବୟସ

ଆସନ୍ତା କି ଥରେ ଫେରି

ବାପାଙ୍କ ଆକଟ ମାଆ ର ସେନେହ

ମନେ ପଡ଼େ ଆଜି ଭାରି ।


ଭାଇ ସାଥେ କଳି, ମାଆ କୋଳେ ଅଳି

କେତେ ମାନ ଅଭିମାନ

ଭାରି ମନେପଡ଼େ ଆଜି ନିରୋଳାରେ

ଅଭୁଲା ସେ ପିଲାଦିନ ।


Rate this content
Log in