Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pravasini Senapati

Abstract Tragedy

4  

Pravasini Senapati

Abstract Tragedy

ବଧୁ ନିରୁପମା ଭାଗ...୪

ବଧୁ ନିରୁପମା ଭାଗ...୪

1 min
373


ମନକୁ ବୁଝାଇ ଆଖିର ଲୁହକୁ 

ପଣତରେ ଦେଲା ପୋଛି

ମୋ ଭାଗ୍ୟର ଲେଖା ମୋତେ ହିଁ କେବଳ

ଭୋଗିବାର ଏଠି ଅଛି ।


ଯାହା ମୋତେ ଦେଲା ନିଷ୍ଠୁର ଦଇବ

ତାହା ବୋଧେ ମୋର ପ୍ରାପ୍ୟ

ପୂର୍ବ ଜନମର କିଛି ପାପ ଫଳ

ଅବା କେଉଁ ଅଭିଶାପ ।


ଯେତିକି ପାଇଛି ସେତିକିରେ ଖୁସି

ନାରୀର ପ୍ରଥମ ଧର୍ମ

ପତିଙ୍କ ପାଦରେ ମଥା ରଖି ସଦା

କରିଯିବି ମୋର କର୍ମ ।


ପତନରୁ ରକ୍ଷାକରି ମୁଁ ପାରିବି

 ପତ୍ନୀ ନାମ ମୋର ଯେଣୁ

ଭଲ ମନ୍ଦ କିଛି ବିଚାର ନକରି

ଢାଳି ଯିବି ପ୍ରେମ ରେଣୁ ।


କିଛି ଭାବି ବୋଧେ ଦଇବ ଦେଇଛି

ସେ ହାତେ ମୋ ହାତ ଛନ୍ଦି

ପାରିବେନି ଖସି ଏମିତି ରଖିବି

ମୋ ପ୍ରେମ ଡୋରରେ ବାନ୍ଧି ।


ଏତେ ସବୁ ଭାବି ନିରୁପମା ଓଠୁ

ଉକୁଟିଲା ହସ ଜ୍ୟୋତି

ପତିଙ୍କ ପାଦରେ ମଥା ରଖି ତା'ର 

କଟିଗଲା ମଧୁରାତି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract