Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Debaki Behera

Abstract

3  

Debaki Behera

Abstract

ମଦ ମୁକ୍ତି ଅଭିଯାନ

ମଦ ମୁକ୍ତି ଅଭିଯାନ

1 min
184


ବାପ ମାରେ ପୁଅକୁ ତ


ମାକୁ ମାରେ ପୁଅ


ମଦ ଯୋଗୁଁ କେତେ କଣ


ଘଟେ ତୁମେ କୁହ।


ରାସ୍ତା ଘାଟେ ନିତି କେତେ


ଦୁର୍ଘଟଣା ଘଟେ


କାହିଁ ପାଇଁ ତୁମେ ସବୁ


ଚାଲୁଛ ଅବାଟେ l


ଅର୍ଥନୀତି କ୍ଷେତ୍ରେ ଏବେ


ଓଡିଶା ପଛୁଆ


ମଦ ପିଇ ଜନନୀକୁ


କରୁଛ ନାଣ୍ଡିଆ l


ଭାଲୁ ଧରେଇବା ନିତି


ଛାଡ ହେ ନାରଣ


ଚକୋଲେଟ ଖିଆ ଛୁଆ


ନୋହୁଁ ଆମେ ଜାଣ l


କର ନିଅ ସରକାରେ


ଯେତେ ତୁମ ଇଛା


ସେଇ ଅର୍ଥେ ଆମ ପାଇଁ


ସଜାଅ ଯେ ବର୍ଚ୍ଛା l


ଗରୀବର ରାଜ୍ୟ ବୋଲି


ସଭିଏଁ ବୋଲନ୍ତି


କାହିଁ ପାଇଁ ଓଡିଶାକୁ


ଏମିତି କୁହନ୍ତି l


ଉତ୍ତର ଦେବେକି ଆମ


ଛାମୁ ହେ ଆପଣ


ଏତେ ପରେ ମଦ ବନ୍ଦ


(ନ)କରିବା କାରଣ l


ମଦ ବନ୍ଦ ହେବ ମୋର


ରାଜ୍ୟରୁ ନିଶ୍ଚୟେ


ଏଇକଥା ଛାମୁ ତୁମ୍ଭେ


ହେଜ ରଖିଥାଅ l



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract